vinden jullie mij te jong?

Net zoals iedereen hier boven heeft gezegd, denk ik dat het voor iedereen weer anders.
Ik ben nu zelf 28, en ik verlang er nu wel erg naar, maar ben ook nog aan het piekeren (slechte eigenschap). Ik vraag me af of mijn situatie er wel klaar voor is, en ik denk dat je dat jezelf ook af moet vragen. Is je vriend er ook klaar voor? Is hij degene met wie je graag een kindje wil?
Wel denk ik ook dat het heel erg belangrijk is om je diploma te halen, want dat is tegenwoordig erg belangrijk, en je ziet het ook steeds belangrijker worden.Maar het een hoeft het ander niet uit te sluiten (avondschool).

Knuffeltje, heel veel succes met het nemen van deze beslissing!

Groetjes,
Aimee

Hey knuffeltje.. (lieve naam hoor)

Toen ik een jaar of 14 a 15 was wou ik niets liever dan kindjes krijgen... Toen ik op mun negentiende trouwde ben ik gelijk zwanger geraakt van mijn oudste en heb er daarna nog   twee gekregen.. spijt? nee! waarom? Mijn oudste dochter van bijna 16 ziet me als een vriendin.. we kunnen heerlijk samen shoppen en leuke dingen doen... liggen vaak in een deuk samen, en veel van haar vriendinnen zeggen dat ze ook wel zown jonge moeder willen... De andere twee zijn 13 en 8 enheel druk met paarden en vriendinnetjes... Ik heb inmiddels een vriend en we willen ons gezin graag uitbreiden met een vierde kindje.. De meiden zijn ook heel enthousiast en het lijkt hun ook geweldig nog een broertje of zusje te krijgen...
Ik denk dat het niet uitmaakt op wat voor leeftijd je voor kinderen kiest... elke leeftijd heeft zo zun voor en nadelen.. en elke vrouw die haar eerste kindje krijgt is onzeker en moet wennen... volgens mij heeft dat niets met leeftijd te maken..
Ga ervoor meid!   Ik vind het niet gek hoor, ik was zelf ook geen uitgaanstype en wou ook liever gisteren dan vandaag een kindje op jou leeftijd.. en ik heb echt nergens spijt van wat dat betreft!

liefs.. Bats

hoi hoi,

ik was zelf 18 toen ik zwanger was en 19 toen ik beviel.
ik wilde ook altijd al jong mama worden.
ik ben ook geen uitgaanstype maar meer een huismusje....heerlijk.
en ja op zich maakt leeftijd niet veel uit maar gaat het erom hoe volwassen je bent.
maarja mijn man had al een vaste baan en hij is ook een serieus type.
maar ik vind het echt heerlijk om zo jong mama te zijn maar ben dan ook echt gek op kinderen....
ik was toen ik 17 was ook gestopt met school
maar ik ben toen mijn dochtertje   2 was weer begonnen en ben nu bijna klaar
mijn eerste echte diploma....ben ik toch wel een beetje trots op....
het ging ook gewoon allemaal omdat mijn man dus werkte en een vaste baan heeft dus heb je toch je wat zekerheid.
en wij genieten lekker van onze meid....het mooiste wat we hebben gekregen....ze hoort er gewoon helemaal bij en nu gaan we voor een 2e....kan niet wachten op nog zo'n heerlijk kind!!!

succes met jullie keuze

liefs bri

Terug
Bovenaan