visite

Hallo,
Wij hadden er ook op staan: moeder en zoon rusten van 12-15u. Uiteidelijk ben ik in het ziekenhuisbevallen. Ik lag op een kraansuite. Dan mag je zelf de bezoektijden bepalen. We hebben de meeste mensen 's middags komen of 's avonds. Ik weet dat ik volgende keer weer in het ziekenhuis moet bevallen (1e was keizersnee). We laten er dan op zetten eerst bellen (aangezien nu nog niet duidelijk hoe lang we dan moeten blijven).
Groetjes
 
hoi

wij doen ook gewoon bellen van tevoren...en als ik moe wordt zeg ik gewoon: doei ik ben naar bed.
moeten ze maar begrip voor opbrengen. kunnen ze dat niet, jammer dan.
gr. sandy
 
Nog een tip van mij: ontvang de kraamvisite aan je kraambed! Hebben ze eerder het idee dat je nog wat moet aansterken en je rust hard nodig hebt! Tijden kun je altijd er op zetten en ook dat ze even moeten bellen. Wij hebben 's avonds geen visite gedaan alleen 's ochtends en 's middags 1 keer na een telefonische afspraak. 1 nadeel: ik had na 6 weken nog kraamvisite. Misschien is een kraamfeest ook een idee! Je kunt ook goed afspraken maken met de kraamhulp, zij is er tenslotte ook een beetje voor om jouw rust in de gaten te houden. Succes
 
Geef de laatste voeding boven en zeg tegen je partner dat hij ook zo moet komen helpen dan gaan de plakkers wel weg, voor diegene die geen tijden op het kaarje hebben staan
 
Edith: wat een goede tip om je sleutel aan de binnenkant te laten zitten om m.n. schoonmoeders tegen te kunnen houden. Ik kwam er kort geleden pas achter dat mijn schoonmoeder een sleutel van ons huis heeft, dus maakte me er al zorgen over. Ik ga dit dus zeker doen, bedankt!!
 
Terug
Bovenaan