wij gaan ook niet meer zo vaak weg, ik wil gewoon dat hij in zijn eigen bedje slaapt, aangezien hij (6 maanden) nu al om half 8 naar bed gaat, gaan we dus niet meer zo vaak weg en als we weggaan probeer ik zoveel mogelijk overdag te gaan, soms ontkom je er niet aan, maar dan blijven we niet lang. Mijn zoon heeft rust en regelmaat nodig en bovendien vindt ik het onzin om hem in camping bed te leggen, dan weer in maxi cosi en vervolgens weer in zijn eigen bed, daar zou ik zelf ook geen zin in hebben. Als mensen hem graag willen zien, komen ze maar naar ons toe, of niet ook goed. Geloof dat toch wel mijn zoon eerst gaat, dan pas de rest. Dus ik ben ook een supertrut, en het maakt me geen r... uit!!!
Geniet er maar van dat ze zo klein zijn nog, als ze wat ouder zijn is het ook makkelijker om ze mee te nemen, en trouwens als het dan ook lastig is, ook gewoon niet doen, gewoon doen waar je jezelf prettig bij voelt!!
Groetjes,
Linda
Geniet er maar van dat ze zo klein zijn nog, als ze wat ouder zijn is het ook makkelijker om ze mee te nemen, en trouwens als het dan ook lastig is, ook gewoon niet doen, gewoon doen waar je jezelf prettig bij voelt!!
Groetjes,
Linda