Vitamine D druppels

Mijn dochtertje krijgt vit d druppels van davitamon. Ze krijgt die in de avond met haar flesje samen. We merken dat zij erg onrustig is in de avond. Veel huilen soms krijssen. Als we haar oppakken en op onze borst leggen valt ze vrijwel direct in slaap maar als zei terug in de box, wippertje of bedje gaat. Wordt ze weer wakker. Zou dat door de davitamon komen. Overdag is ze heel anders

Hoi! Ik weet niet of dit aan de druppels ligt... mijn zoontje heeft 's avonds ook regelmatig een onverklaarbaar huiluurtje dat niks goed is haha. Wij geven de druppels 's ochtends. Misschien kan je de druppels een keer bij een andere fles geven en kijken of het huilen dan verschuift naar die fles? Succes!

Denk t niet, is heel normaal die onrust savonds en dat ze op jou wel slapen maar in bed maar moeizaam.. wel lastig..

Wij hebben ook davitamon eerst op olie basis maar daar kreeg hij last van. Zijn toen overgestapt op davitamon op waterbasis. Daarna heeft hij er geen last van gehad.

Nee dat komt echt niet door de druppels, bijna alle baby's zijn onrustig ij de avond. Da's heel normaal en prikkel-verwerking van de dag!

Dan geef je de druppels toch s ochtends? Dan weet je gelijk het antwoord ;)

Terug
Bovenaan