Vitamine D druppels

Ik weet niet precies hoe oud je kindje is, maar ik weet nog goed dat ons zoontje toen hij zo klein was (jonger dan 4 maanden) in de avonden echt niet alleen in zijn bedje wilde liggen, na zijn late fles van 23.00 ging hij heel lief gewoon slapen. Wij hebben ons er al heel snel aan overgegeven. Wij probeerden hem iedere avond naar bed te brengen, zodra hij begon te huilen, namen we hem direct mee naar beneden en hij heeft dus een korte tijd (paar weekjes max) beneden in zijn wipstoeltje bij ons gelegen, lag daar dan heerlijk te slapen. Op een gegeven moment ging hij opeens weer lief in zijn bed slapen, zo snel als het kwam, was het ook weer weg.
Je zou natuurlijk die druppels in de ochtend kunnen gaan geven, maar ik vermoed dat jouw kindje ook in eenzelfde fase zit als onze kleine jongen toentertijd.

5 weken? Jep, de beruchte krampjes en onrustige avonden! Hier duurde dat tot 3 a 4 maanden, niet om je ongerust te maken, maar dan weet je het ;)

Elke avond een brullende baby, uuuurenlang met de baby op de arm door huis hobbelen en zodra ik probeerde te gaan zitten begon het gehuil weer. Soms sliep ze even 10 minuutjes en dan begon het weer. Tot ze uiteindelijk om 22.00/23.00 echt in slaap vielen, dan was het achter de rug.

Het is echt heel normaal maar wel een enorm pittige periode! Elke avond een huilende baby beneden en zelf amper kunnen relaxen of zitten, dat put je uit! Ik was dolblij toen dit achter de rug was..

Of het krampjes zijn of verwerking van de dag, geen idee... Ik vond het altijd maar gissen. Druppeltjes tegen krampjes hebben we geprobeerd, hielp niks.

Uiteindelijk was het enige wat hielp dus urenlang met de baby op haar buik op mijn onderarm rondjes lopen. Dan kalmeerde ze wat..

Sterkte! Hopelijk ist gauw voorbij. Maar dit komt echt niet van vitamine druppels hoor ;)

Terug
Bovenaan