Al vanaf de geboorte krijgt onze baby van inmiddels 9 maande. vitamine D druppels van Davitamon. Deze flesjes kosten iets van €10,00 dus ze zijn vrij prijzig, zeker als je ze tot een jaar of 4 moet geven. Uiteraard is de gezondheid van je baby het belangrijkste, dus mag dit geen issue zijn, maar toen ik gisteren in de Kruidvat rondliep en nieuwe druppels nodig had viel mij op dat er een enorm assortiment is aan vitamine D druppels. Zo zijn er druppels op oliebasis en op waterbasis en zijn er gigantisch veel verschillende merken.
Mijn oog viel op de druppels van de Kruidvat die in vergelijking met andere druppels wel 3x goedkoper zijn! Het etiket vertelde mij precies dezelfde informatie en ingrediënten als die van €10 of zelfs van €20! Ik kan op internet er ook niks over vinden… weet iemand wat het verschil is tussen de flesjes van €3 en de flesjes van €10 of €20, want volgens mij is dit gewoon pure marketing?
Mijn oog viel op de druppels van de Kruidvat die in vergelijking met andere druppels wel 3x goedkoper zijn! Het etiket vertelde mij precies dezelfde informatie en ingrediënten als die van €10 of zelfs van €20! Ik kan op internet er ook niks over vinden… weet iemand wat het verschil is tussen de flesjes van €3 en de flesjes van €10 of €20, want volgens mij is dit gewoon pure marketing?