Vitamine D druppels

Kruidvat bevalt hier ook prima, niks mis mee. Idd oliebasis omdat on die andere suiker zit en dat vind ik onnodig in vitamine druppels.

Vanaf 1 jaar overgestapt op de pilletjes, veel makkelijker!

Overigens zijn de Davitamon bij Kruidvat en AH wel vaak in de aanbieding en dan haal ik gelijk 4 flesjes. Dan is het vaak 1+1 gratis en dan is het niet meer zo duur en heb ik een voorraad voor een jaar ;) Maar ik koop dus ook wel het huismerk!
 
Ik geef m'n dochters ook Kruidvat eigen merk oliebasis. Werd ook door de kraamzorg geadviseerd. Dat van die suiker wist ik niet. Mij werd verteld dat op oliebasis beter zou zou ivm de ontlasting die op gang moet komen als ze net geboren zijn.
 
Dativamon is een merknaam, dat betekent dat ze veel extra kosten maken voor de verpakking, marketing, productontwikkeling, ga zo maar door. Kruidvat maakt bestaande substanties met een eenvoudige verpakking en maakt relatief weinig kosten voor 1 product. Maar de inhoud is hetzelfde. Er kan hoogstens een andere hulpstof in zitten (ik heb de verpakking van Davitamon niet bij de de hand) maar dat maakt niks uit voor de hoeveel vitamine die je kindje binnen krijgt of de werking.
 
Terug
Bovenaan