vitamine D

Ik heb het ook de hele zwangerschap door niet geslikt, de verloskundige heeft me er ook niks over verteld.
De eerste keer dat ik bij haar kwam vroeg ze of ik foliumzuur slikte, nou deed ik natuurlijk netjes in de vorm van mulitvitaminen voor zwangeren en ze vertelde me toen dat ik daarmee mocht stoppen als ik 12 weken zwanger was. Dat heb ik ook gedaan en er verder niet meer over nagedacht tot ik er een paar weken geleden over las dat ik dat wel had moeten slikken. Maar misschien heeft het inderdaad ook wel te maken met het feit dat ik voornamelijk in de zomer zwanger was en dat je dan al genoeg vitamine D binnenkrijgt door de zon. Ik zou het dus even navragen als ik jou was.

groetjes danielle (40/5)

Bedankt voor jullie reacties. Volgende week vrijdag heb ik weer een afspraak met de verloskundige, dan vraag ik het haar wel.

Hoi,

Mijn vk raadde me aan om vitamine D te gaan gebruiken zo rond de 4de maand van de zwangerschap.
Dit was goed voor je botten e.d.

liefs Caro

Hoi ik had al vitamine d omdat ik borstvoeding gaf maar ik neem het altijd dus eigenlijk vanaf het begin van de zwangerschap. Ik heb druppels van Davitamon daarvan neem ik elke dag 5 tot 10 druppels.

Terug
Bovenaan