vitamine D?????????

heey,wij geven sinds we over zijn gegaan op gewone melk,2 tabletjes vit d en dat gaat prima..ze weet precies eerst 2 tabletjes en dan de fles.
mij is destijds vertelt dat zo gauw als je gewone melk(halfvol)gaat geven vit d echt nodig is!!groetjes

Hoi Syl,

Vitamine D zorgt voor de opname van calcium. Of je kindje  dus veel of weinig melkproducten binnen krijgt: vitamine D hebben ze altijd nodig.

Wij geven nu geen vitamine D omdat Isabelle peutermelk krijgt en daar zit het al in.

Groetjes Linda

Hoi,

Ik geef Tara vitamine AD, omdat ze niet altijd aan de 300 ml melk komt. Soms geef ik haar nog opvolgmelk en dan geef ik haar geen vitamine AD.

Groetjes,
Shivana

quote: shivana_2505 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('10-11-2008 12:10:45'));

Hoi,

Ik geef Tara vitamine AD, omdat ze niet altijd aan de 300 ml melk komt. Soms geef ik haar nog opvolgmelk en dan geef ik haar geen vitamine AD.

Groetjes,
Shivana

Ik kreeg dus vandaag van het CB te horen dat je   weer niet die druppels AD moet hebben, omdat ze van vitamine A sneller een overdosis kunnen krijgen. ik moest van het CB overgaan op alleen de vitamine D druppels!

Wij gebruiken ook de vitamine's A & D voor Dylano. Extra vitamientjes kan nooit geen kwaad lijkt me.

Liefs Debby.

Terug
Bovenaan