Vitamine D

Hoi meiden,

Hoe gaat het bij jullie met Vitamine D geven ?? Bij ons is dat best een strijd.. ik vraag me altijd af of jari 10 druppels binnenkrijgt.. blijft nog genoeg aan het lepeltje zitten en hij spuugt het weer uit..
je hebt van davitamon 2 soorten, olie basis en een andere.. welke geven jullie ?
mengen jullie het door de fles/hapje of op een lepeltje ??

be benieuwd ;)

xxx Marit

Rivano vind het heerlijk haha,ik hou het flesje gewoon boven zijn mondje,en tel de druppels hij smakt erop en tongetje gaat heen en weer!ik geef de aqua of zoiets,vinden ze hier alle 3 erg lekker!
heb idd de davitamon.dus hier geen strijd,eerder oppassen dat mn andere zoon of dochter flesje niet aan de mond zet.

liefs jootje

Wij doen het met het lepeltje. De eerste keer dat hij kreeg heeft Ravi het meeste smerigste gezicht ooit getrokken. Daarna was het nog steeds niet echt helemaal happy als hij ze kreeg maar we deden altijd tegen hem alsof het het lekkerste was wat hij ooit heeft geproefd. Geen idee of het heeft geholpen maar nu likt hij zelfs het lepeltje af.
Wij gebruiken ook die op oliebasis. Maar misschien een idee om het ook door de fles te mengen.
En daarbij denk ik dat het niet heel erg is als niet alles binnenkomt. Er zijn namelijk ook al weer nieuwe onderzoeken die aantonen dat het bij geven van vitD ook weer niet zo heel goed is :S
Liefs!

Wij doen het ook erin druppelen als hij op het aankleedkussen ligt. Soms doet hij zijn mond dicht, maar daarna gaat hij verder met smakken. Er komt genoeg binnen. Wij hebben "die andere". Smaakt best aardig, zit wel iets bitters in.

Succes!

Ik heb net die andere gekocht, ben benieuwd hoe dat zou gaan. Volgens de vrouw uit de drogist kon je die olie.variant niet mengen met de fles. Dan bleef alles aan de.fles kleven... Nou deze andere variant maar eens proberen. Die kan wel gemengd worden. Zit alleen weer andere troep in..nou ja, je moet toch wat. Ben benieuwd.

Bedankt voor jullie reacties!

Terug
Bovenaan