Solgar/ AOV/ Orthica zijn merken die mijn homeopatisch arts me aanraadt ivm beter opneembaarheid dan de goedkopere merken die veelal een synthetische variant van de vitaminen gebruiken. Blijkbaar kan er dan prima op staan dat er meer inzit maar neemt je lichaam dat niet op.
Tot ik zwanger werd heb ik ivm kosten en niet weten hoe lang het ging duren Davitamon genomen, die capsules met visolie erin want ik eet niet 2x in de week vette vis. En die worden door zoveel vrouwen genomen dat ik dacht "dan zijn ze ook echt wel goed genoeg". Sowieso is alles wat te koop is goed genoeg, alleen zijn voor sommige producten dis andere ingredienten gebruikt en het is maar net of je je daar fijner bij voelt. Toen ik zwanger was ben ik daarom overgestapt naar Orthica fem, ook weer met visolie erin.
Daarbij neem ik op aanraden van de vlk nog calcium, omdat ik ook echt niet voldoende zuivel ed binnen krijg om de zwangerschapshoeveelheden aan calcium te behalen. En het schijnt de kans op zwangerschapsvergiftiging ook te verkleinen.