vitaminen.

hoi hoi

ik slik sinds kort gravitamon, multivitamine voor zwngeren, eerst slikte ik alleen fliumzuur,maar dat zit ook in gravitamon dus hoef ik niet meer extra foliumzuur te zlikken ( mag je dat eigenlijk zomaar switchen , ja toch???)

dit heb ik gedaan omdat ik nu een virus heb .w.s diarree en heel moe.......dus dan maar extra vitaminen ,vind ik een fijner idee.

groetjes tobi
 

Hoi Hoi

Ik slik elke dag Femfit van de Davitamon, maar daar ben ik zelf mee begonnen, heb het later wel aangegeven bij de vk en dat was prima.
Zelf heb ik geen foliumzuur gehad de eerste 3 maanden omdat ik erachter kwam dat ik zwanger was toen ik al bijna 11 weken zwanger was.
Volgens de assistente van de huisarts was het niet meer nodig, omdat het meestal gebruikelijk is het de eerste 12 weken te slikken dacht ik.

liefs sarah 28 weken zwanger van 1e kindje
 
Hoi ik slik ook als extra aanvulling vitaminen.Ik gebruik die van het kruidvat eigen merk, speciaal voor zwangeren. 1e zwangerschap ook gebruikt en zit het zelfde in als al die andere duurdere merken. Ook zit er foliumzuur in maar die slikte ik apart (voordat ik zwanger werd) en vanaf dat ik zwanger werd slikte ik de vitaminen pillen.

Groetjes Nancy
 
Terug
Bovenaan