vitamines enzo

hoi ik slik vitamine van de etos voor vrouwen die zwanger willen worden daar zit alles in als je dan zwanger bent kan je over gaan naar vit pillen voor de zwangere vrouw en daar na heb je er nog 1 voor als je bevallen bent. dus meiden op naar de etos

groetjes

Dag meiden

Ik slik 5 mg foliumzuur (op recept van huisarts) omdat bij mij een grote kans is op een kindje met schisis (hazenlip). Ik durf geen extra vitaminen (puur mama van vsm) te slikken omdat daar ook een aantal mg foliumzuur inzit. Ben dan bang dat ik dan teveel foliumzuur binnenkrijgt.

Of maakt dat niet uit want ik weet dit niet.

Groetjes Sharine

Volgens mij voert je lichaam overtollige vitamines zelf af, dus kan het geen kwaad. Heb ik ergens gelezen, maar ik ben er toch zelf ook wel voorzichtig mee.

Liefs Yvonne

hoi
ik ben een maand van te voren begonnen met het slikken van een multi vitamine voor vrouwen die zwanger willen worden of zijn, maar gewoon eigen merk van de kruidvat. zit precies het zelfde in als de dure (heb een een aantal doosjes vergeleken). ik eet redelijk gezond, maar eet niet elke dag verse groente en fruit, daarom heb ik voor een multi gekozen en daar zit ook foliumzuur in

groetjes happydays

Terug
Bovenaan