vitamines

koop nooit zwanger totaal van het kruidvat merkt. nou jah...misschien dat jij er wel tegen kunt maar ik moest altijd na inname een half uur later overgeven. echt puur van die pillen. ik durf nu helemaal geen vitaminen pillen meer te slikken, ben bang dat ik er weer zo ziek van wordt.
groetjes sandy
 
Ik heb dus ook van die enorme tabletten gekocht. Helaas zag ik dit pas thuis. ik heb met een klein tablet al moeite, dus je kunt je voorstellen dat ik er nog amper 1 genomen heb. (Is ook niet echt nodig als je gezond eet, heb ik gelezen. Alleen vitamine D vanaf een aantal weken zwangerschap) Wat ik nu doe is ze gewoon door midden snijden en in 2 keer innemen!
Groetjes en succes
 
Mijn verloskundige raadde mij aan om na de eerste twaalf weken met pillen slikken te stoppen. Als je gezond eet en drinkt heb je het helemaal niet nodig. Bovendien neemt je lichaam vitamines uit je voeding vele malen beter op en de vitamines uit de pillen maar minimaal (of je moet echt grote vitaminetekorten hebben).

Als je het graag wilt is het natuurlijk niet schadelijk, maar nodig is het niet. (Met uitzondering van de foliumzuur in je eerste twaalf weken natuurlijk!)

groetjes
 
Terug
Bovenaan