Vk bezoek

Hai meiden,

Moest vandaag weer op controle, kom er net vandaan en ben er een beetje van ontdaan.. Mezelf eindelijk eens voorgenomen om alles eens te vertellen wat ik voel en voor klachten heb. Vk schrok best toen ik vertelde dat ik al een aantal weken harde buiken heb en erge hoofdpijn, mijn bloeddruk was dus ook verhoogd en omdat m'n baarmoeder erg gegroeid is in korte tijd + veel vruchtwater heb denkt ze aan zwangerschapsdiabetes:( Morgen dus een onderzoek hiervoor. Prikken, glucose drinken, 2 uur wachten en dan weer prikken en kijken wat de suiker met m'n bloedsuikerspiegel doet.. Moet per direct rust nemen en ze stond erop dat ik vandaag gelijk mijn werkgever in zou lichten over de situatie. Groeiecho is eerder gepland dan de 30 weken, krijg hem nu bij 27 weken al. Verder ging het met ons kleintje allemaal oke, kreeg nog een echo en t lag lekker te bewegen! Ben heel benieuwd wat er morgen uit gaat komen.

Liefs Esje
 
Kan me voorstellen dat je hier van schrikt! Het belangrijkste nu is om voor jezelf en de kleine te kiezen en om die rust te pakken! Daarna kun je ook die laatste maanden van de zwangerschap hopelijk nog genieten! Heel veel succes!
 
Hopelijk valt het mee! Ik mag maandag zo'n onderzoek voor diabetes, omdat m'n BMI aan de hoge kant is, dus uit voorzorg. Ik zie er wel tegenop, en ik hoop maar dat de uitslag goed is!
Jij veel sterkte en succes morgen!
 
He bah!!
Ik hoop dat alles meevalt! maar eerst maar even flink rust nemen.. Hoop dat je werkgever een beetje goed reageert!

@ Angelique: doen ze bij jullie sowieso dat onderzoek? Mijn bmi is ook te hoog maar ik hoef niet zo'n onderzoek...Eigenlijk zou ik dat wel willen voor de zekerheid...
 
Jeetje, dat is schrikken! Kan me voorstellen dat je er wat ontdaan van bent! Goed van je dat je eerlijk bent geweest, en fijn om te weten dat ondanks dit alles goed gaat met de kleine!
Succes vandaag! Laat even weten hoe het is gegaan!
 
Terug
Bovenaan