vk is net geweest

A

Anoniem

Guest
hoi meiden

ze zou toch denken bij een derde zwangerschap weet je het verschil tussen weeen en voorweeen nou ik dus niet nadat ik 2 uurlang om de 8 min weeen dacht te hebben heb ik de vk maar eens even gebeld want mijn vorige bevalling bevalling was zo snel dat de vk geen risico wilde lopen en ik dus netjes gebeld nog geen 10 min later stond ze voor me deur ging even voelen o ja nu weet ik weer hoe naar dat is was het al weer vergeten
en nee hoor niks aan de hand wel is alles goed aan het verweken en aan het rijpen dus de voorweeen doen wel wat
maar wat schaamde ik me toch en tergelijkertijd baalde ik verschrikkelijk natuurlijk maar goed de vk kon er wel mee lachen en verzekerde me dat het echt niet erg is om voor niks te bellen dus daar gaan we dan maar van uit toch we hebben nu afgesproken dat we gaan bellen als er weeen zijn om de 5 min zo dat moest ik ff kwijt

liefs angela

Meid beter het zekere dan het onzekere toch, ik vind dat je het goed gedaan hebt .
en snap jou helemaal,.

Succes verder.

Manal

Hoihoi,

Niet schamen hoor, tis hun werk en wat de vk al zei, beter 10x voor niks
dan 1x te laat!

Succes he?

Groetjes Jo

Hoi,

Voorweeen kunnen behoorlijk heftig zijn hoor! Ik heb ze al sinds ik 27 weken zwanger ben. Toen is de vk ook een keer om 23.30 uur geweest. Ik heb in totaal 6,5 uur weeen gehad om de 2 a 3 minuten, en ze waren echt behoorlijk pijnlijk. De vk was ook erg blij toen dat ik geen ontsluiting had gekregen.

Ze kunnen beter een keer voor niks komen dan te laat.

Syl

hoi hoi
vervelend is dat he,denk je dat je inmiddls wel ervaren bent.
nou ik heb hetzelfde gehad hoor met nummer 3,4 en 5,dus kun je nagaan.
toen het echt begonnen was dacht ik ,wacht wel ff af,maar had toen al 7cm onsluiting.
je lichaam kan je mooi voor de gek houden.
nou hopen voor jou dat het snel een keertje echt doozet.
liefs sil

Zijn die voorweeen toch nog ergens voor he..!
Niks schamen joh, ben je gek, daar zijn ze voor hoor!
Ze hebben liever dat je 1 keer voor niks belt dan dat ze te laat zijn!
Het gaat wel om iets heel belangrijks en daar hoef je je echt niet voor te verontschuldigen!

Liefs Renske

Zo zie je maar dat iedere bevalling toch weer anders is...
Ook ik kamp al 2 weken met voorweeen, soms denken mijn man en ik ook echt dat HET begonnen is, maar helaas... Ik ken dit helemaal niet van mijn eerste.

Ik snap dus heel goed dat je de VK gebeld hebt en ik vind dat eigenlijk alleen maar goed van je!!

Hoop dat de voorweeen snel door gaan zetten!! (ook bij mezelf, heb nu ook veel last van mijn buik... zal wel weer de zoveelste valse start zijn)

Liefs, Marielle

Hallo,

Bij de eerste had ik volgens mij helemaal geen voorweeën. De bevalling begon met verleizen van het vruchtwater en drie uur later met weeën. Lekker duidelijk was dat.

Nu heb ik bijvoorbeeld vanavond al 6 harde buiken gehad in een uur. Het lijkt nu weer wat rustiger te worden. Waarschijnlijk zijn het dan ook voorweeën. Of voelt het echt anders dan een harde buik???

Het blijft toch spannend, ondanks dat  ik het allemaal al een keer meegemaakt hebt.

Sterkte meiden

Groetjes Empe

Terug
Bovenaan