vk raad aan 50% te minderen met werken.

he meiden, zojuist controle gehad, met de kleine gaat alles lekker.
Maar toen ze men voeten zag drukte ze me met de neus op de feiten. Ze wil dat ik de helft minder ga werken. dus heb bij mijn baas maar even afspraak bedrijfarts aangevraagd.
De vk die vond dat het nachtje ziekenhuis al genoeg waarschuwing moest zijn en dat ik minstens na 4 uur werken, 2 uur met de benen omhoog moet, omdat ik zware oedeem heb. Men baas keek helemaal niet blij. Ben benieuwd wat de bedrijfsarts gaat zeggen. Zal wel een week duren voordat ik er naar toe kan. Dat wordt dus 23 dagen ipv 33 zoals ik aangaf in mijn andere topic.

Hoe verlopen bij jullie alle controles? ziet het er allemaal goed uit?

liefs nath

hey

nou ik vind wel dat de vk gelijk heeft! ze heeft er verstand van he!
hopen dat je snel naar de bedrijfsarts kan!

hier gaat alles goed, moet over 2 weken voor een groeiecho omdat mijn baarmoeder alj erg hoog kwam voor 25 (toen) weken zwangerschap!
tja het is wel al een 4e kindje natuurlijk, maar gewoon ff checken!

liefs

Da's wel even balen....
Maar ja, als het beter is voor de kleine :).
Bij mij gaat alles nog prima, VK is erg tevreden.
1 juli mag ik er weer heen (nu om de 3 weken, en niet meer om de 4).
Ik merk wel dat ik mijn weekenden aan moet passen aan de kleine.... was altijd gewend te rennen en te vliegen en overal op bezoek te gaan.
Nu moeten ze maar gewoon naar ons toe komen :), dan kan ik 's avonds naar bed als ik het zat ben....

Hou je ons op de hoogte?

liefs

hmm.. gewoon luisteren naar vk!

Is wel vervelend, en snap dat het ook vervelend is voor je baas, maar wordt nog vervelender voor jou als je het niet doet!

Ik krijg ook die extra groeiecho :) en mag al om de drie weken komen... Gaat hard zo he, die laatste drie maanden..

Liefs,

T

Hey, wat vervelend... maar alles beter voor die kleine toch???

En ja, bazen kijken altijdminder blij op dat soort momenten....

lekker naar de VK luisteren en doen wat ze zegt!

Bij mij gaan de controles prima, nergens last van, bloeddruk goed, kleine trappelt flink veel, kortom.... geweldig :D

Ik hoop dat het snel beter met je gaat... en beetje rust kan geen kwaad hoor..

liefs en succes

dat is heel vervelend voor je baas!
mijn baas was ook niet blij dat ik voor 100% in de ziektwet zit maar ja.....
de arbo had mij vorige week gebeld en gezegd dat ze mij voor 100% in de ziektewet laat.

de controles gaan goed.
alleen vorige week was ff spannend
ondanks medicijnen was mn bloeddruk weer best hoog, dus urne controle, klein spoortje eiwit maar gelukkig niet veel!
maar wel veel ontstekingswaarde, bleek ik weer een blaasontsteking te hebben. (weer die strep bact.)

aankomende vrijdag moet ik weer naar de gyn, ben benieuwd!

Hoi hoi,
In elk geval is het heel fijn dat alles goed gaat met de kleine! Wel vervelend dat je nu al moet minderen met werken, maar nu toch wel logisch.. Sterkte met alles& doe gewoon heerlijk rustig aan. Laat je lekker verwennen!!

Hier gaan de controles ook allemaal prima :)
Groetjes Rosan

Dank jullie wel voor de lieve reacties.
Goed om te lezen dat het met jullie, en jullie kleintjes allemaal goed gaat. Jullie ook allemaal beetje gas terug, en vooral jij Marijke, ze denken zeker ook zwangerschapsvergiftiging?

En mommy en Truckerbabe, laten jullie wel weten hoe de groeiecho was?

Ik had gister een klein raampje in mijn buik. We hebben een 3/4d echo gehad. Zo leuk om te zien wat die kleine in je buik doet.
Ik heb de kleine zien duimen, en de hik zien hebben, enne voetje op het voorhoofdje. Zo lenig hhaha

liefs

Terug
Bovenaan