vk raad aan 50% te minderen met werken.

De verloskundige zegt niet voor niets dat je het rustiger aan moet doen, dus gewoon naar luisteren!

Ik heb ook vreselijke last van oedeem, sommige dagen zoveel last gehad dat ik niet meer kon lopen van de zere voeten. Inmiddels heb ik steunkousen ( echt heel charmant, en vreselijk warm) maar ben er erg blij mee. Ook heb ik 2x per week oedeem therapie, werkt niet alleen super( na een behandeling of 4 begon ik verschil te merken) het is ook nog eens heerlijk ontspannend!!!! Dus naast het minder gaan werken kun je dat ook eens proberen, ik ben er in elk geval heel tevreden over

Succes!

Dat is dan pech voor je baas.
Ik zeg het nu heel stoer hoor, maar ik heb er ook zo ene.
Ik heb gezegd dat ik het wat rustiger aan wilde doen (en daar bedoelde ik mee dat ik alleen mijn 40uur wou werken en niet meer) maar daar d8 hij toch heel anders over.
Afgepoederd ging ik weg, jij niet doen hoor!!!
De kleine is het aller aller belangrijkste en naar de mensen luisteren die er verstand van heeft.
\Dus de VK.

Houdt ons op de hoogte.

De controle gaat bij mij gelukkig heel goed, morgen weer.
Ben benieuwd nu want ik houdt wel heel veel cocht vast en ik heb weer bloed moeten prikken ben benieuwd wat er uit komt.
Voorgaande controle`s waren super.

Toch stiekem weer zenuwachtig.

Hey Nathalie en andere meiden,
Wel luisteren naar de VK hoor, Nathalie..
De baby is t belangrijks!! Rustig aan doen.

Ik moet morgen dagcurve suiker prikken. Ik ben bijna 28 weken en dinsdag weer naar de VK, het gaat allemaal wel goed.

We zijn vrijdag teruggekomen van een midweekje duitsland, lekker weer gehad en verder weinig gedaan en goed uitgerust.

Heb alleen een beetje last van maagzuur en ik kan niet meer zoveel eten.

Ik hoop dat bij iedereen het goed gaat! !!!
Veel liefs
Marloes

Hey Nath,

Wat de rest ook al zei: Luister naar je vk!
Jouw gezondheid en die van de kleine zijn véél belangrijker dan je baas. Als het erop aankomt, zou hij ook altijd voor zichzelf kiezen (en je weet dat ik dat weet uit ervaring...). Dat is puur zakelijkheid.

Met mij gaat het verder prima. Moet deze week bloedprikken en volgende week een spuit (rhesus D negatief). Afgelopen week controle gehad (met 29 weken) en alles was prima. Kindje lag zelfs heel ietsje voor op groei. Mijn bloeddruk was goed (125/70) en mijn gewicht ook (inmiddels zo'n 5 kilo aangekomen). Mag al om de twee weken komen! (eigenlijk eerst één keer om de drie weken, maar vanwege die spuit mag ik volgende week alweer komen en vanaf dan is het elke twee weken controle)

Omdat mijn zusje mee was naar de controle heeft ze weer een extra echo gemaakt. Superleuk! De kleine is al veel 'molliger' en meer baby dan met 20 weken. Heel mooi om te zien!
Leuk dat je een mooie 3/4d echo hebt gehad!

Meid, doe het rustig aan!

Liefs Elin

hey,

wat vervelend dat je zo'n last van dikke voeten hebt.
ik heb het met echt warm weer. dan zwellen mn voeten ook zo op.. gelukkig verder nog niet maar bij mij kan het ook flink pijn doen dan loop ik gewoon de hele dag op slippers anders knellen mn schoenen zo.
maar alles beter voor je kleintje..
ik heb ook tegen mijn baas gezegd dat ik het min. aantal uren wil werken wat in mijn contract staat. dus 16 uur per week. dat is nog wel vol te houden en gelukkig heeft ze het ook zo ingepland.
ik moet nog in totaal nog 7 dagen werken. heerlijk!!! deze week 2 dagen en volgend weekend 2 dagen en dan heb ik even 3 weken vakantie en daarna nog 3 dagen werken en dan gaat mn verlof in heerlijk!!! kijk er erg naar uit..
ik hoop dat je baas zich wat meer in je kan verplaatsen en dat je het rustiger aan kan gaan doen..

Succes!

Liefs, Christien

ps. moet deze week weer controle bloedsuikers doen en volgende week hebk een groeiecho.. dus ben erg benieuwd!

@ Esje, ik weet exact hoe het voelt. Oedeem therapie dat klinkt goed! Ik zal het eens op internet opzoeken. Nu zorg ik wel dat men mannetje vaak men voetjes even masseert, heel zacht natuurlijk want dat doet al te zeer. Maar ik merk erna dat het een stuk beter voelt, en het strakke gevoel er even af is. Ik heb wel geprobeerd, dat als men voeten op

@Sens, hoe was je controle, al de uitslag van je bloed binnen? Hoe is je bloeddruk trouwens?
Laat het even weten.

@ Marloes. Heerlijk zeg dat je lekker weekje tussen uit bent geweest, ben jaloers. hahah
Over een weekje je uitslag binnen denk ik van je curve, laat je het weten?

@ Elin, oh heerlijk zeg ben je weer verwend met een extra echo, jij blijft geluk houden. Ben blij dat je eindelijk was kilootjes bij gekregen hebt, jij nog 10 weken meid.

@Christien, Wat heerlijk dat je baas niet moeilijk doet. Oh nog eventjes voor jou en dan verlof!!!
Hoe bevalt je dieet? Hoop dat je suiker nu beter is.

Hier gaat het goed. Men baas heeft nu de afspraak geregeld mag donderdag naar de bedrijfsarts. Ben heel erg benieuwd. Tot die tijd neem ik de middag vrij, en als de bedrijfsarts me inderdaad ziekzwanger meldt gaan we het terug draaien.
Toch ben ik beetje bang dat hij niet het zelfde denkt als de vk.

Ik heb dus gistermiddag echt 2 uur lekker in bedje gelegen, en het was zo heerlijk. Men benen en voeten voelen ook gelijk een stuk slanker aan vannochtend. Daarbij lijkt het net of ik ook echt aan wat extra uurtjes slaap toe ben.

@ allemaal, heel veel liefs van mij. Enne hou ons op de hoogte van alle vorderingen bij de controles

Terug
Bovenaan