Vlekjes??? HELP!!!

Het zouden ook waterpokken kunnen zijn. Wat ik op de foto kan zien, dan lijkt dat erg op wat mijn dochter Laura had toen ze de waterpokken kreeg. En dat klopt dan ook wel met het feit dat hij wat verhoging heeft.

De vlekken bij de 5e ziekte zijn volgens mij heel anders dan wat jij kleintje heeft (echt grotere vlekken en geen "bultjes"). En bij de 6e ziekte hebben ze eerst een paar dagen hoge koorts en dan verschijnen er vlekken.

Maar goed, je gaat morgen naar de huisarts en die weet het vast wel. Mocht het nou inderdaad waterpokken zijn, dan moet je havermout kopen in de supermarkt. Een klein beetje in een washandje doen en dat in het badje doen. Het water wordt dan troebel en dat is goed voor de pokjes. Het gaat de jeuk enorm tegen en het droogt de pokjes goed in.

Groeten, mam van Laura en Ruben

ja,die had boas laatst ook!!!het is geen kinderziekte want dan zouden ze zich meteen over het hele lijfje verspreiden.of is dat bij natas wel zo?boas had ze alleen in zn gezicht en 1 op zn arm.ik dacht van de danoontje start,van de aardbei ofzo.na een week werden ze heel vurig,toen gingen ze verschrompelen en verbleken en nu na nog een week trekken ze weg.

Ik ben vorige week met Britt naar de huisarts geweest. Zij had over haar hele lichaampje allemaal vlekjes en bultjes. Het is wnl. de 5e of 6e ziekte geweest.
Later kreeg ze pas vlekjes in haar gezicht. Ze heeft maar een klein beetje koorts gehad, maar voor de rest had ze er weinig last van. Die bultjes die jij laat zien, zien er heel anders uit. Inderdaad meer muggenbultjes of iets dergelijks.

Zitten er bij sommige ook vocht onder? Jarno heeft krentebaard gehad en dat komt voornamelijk op de hoofdhuid en in het gezichtje voor. Maar dan moet 'ie in aanraking geweest zijn met iemand die het ook had/heeft.

Terug
Bovenaan