Vlekken in babykleding

Hadden ze hier niet een slabbetje voor uitgevonden? ;-)
Hier ook een kwijler en onze zoon heeft standaard zo’n kwijldoekje om omdat anders alles binnen een half uur doorweekt is. Tijdens het eten een slabbetje, op 40/60 graden wassen en klaar (en schoon) is Kees. 

Ik ben er ook niet goed in, dus probeer vlekken vooral te voorkomen. Altijd een slabbetje aan en vaak ook een schortje (slab met mouwen).

[quote quote=10272100]Ik ben er ook niet goed in, dus probeer vlekken vooral te voorkomen. Altijd een slabbetje aan en vaak ook een schortje (slab met mouwen).[/quote]
Maar daar ligt het niet aan.. dat doen wij ook alemaal.. het is meer dat ik het idee heb dat er daarna met kwijlen weer wat met eten eruit komt ofzo. Dan komen de vlekken..

[quote quote=10272194] Maar daar ligt het niet aan.. dat doen wij ook alemaal.. het is meer dat ik het idee heb dat er daarna met kwijlen weer wat met eten eruit komt ofzo. Dan komen de vlekken..[/quote]

Kwijldoekje om... Driehoekig sjaaltjes/ slabbetje. Vangt hier de never ending stroom van kwijl prima op. Nergens vlekken in behalve in die doekjes.

Wij gebruiken idd een kwijlslabbertje, werkt prima.. en ach die paar kleine vlekjes die er met de was niet uitgaan maak ik me niet zo druk om ?

Terug
Bovenaan