Vliegen met een baby

<p>Lieve mama’s,</p><p>Wij gaan binnenkort vliegen met een baby van 6 maanden en ik vind het behoorlijk spannend. Met onze oudste dochter zijn wij pas later gaan vliegen. Nu is de vraag wij nemen het onderstel van de kinderwagen mee en de maxicosi. Maar ik lees dat de wagen behoorlijk beschadigd kan worden. Raden jullie mij aan om een prampack aan te schaffen of te huren of hebben jullie misschien andere tips? Wat zijn jullie ervaringen hier in? Mocht je nog andere tips hebben voor het vliegen met een baby dan zijn ze zeker welkom! </p><p>Liefs E.</p>
 
Wij zijn afgelopen maand weg geweest met onze kleine van 5 maanden. Hij deed het super goed. Flesje gegeven met opstijgen voor zijn oortjes dat werkte perfect. Had op de heenweg een zetpil gegeven. Op de terugweg waren ze fesmokten dus dat ging niet. Maar zonder ging ook goed. Vooral laten zuigen met landen en dalen. Dat helpt. En vooral niet druk maken. Komt vast goed
Wij hadden onze kinderwagen en maxicosi bij. Je wil niet weten hoe de kinderwagen er nu uit ziet. Hij was rood nu helemaal zwarte. Baal er echt van. Heb het er tot nu toe nog niet uit gekregen.
 
Ik heb er geen ervaring mee maar misschien is een draagzak een optie? In een Maxi-Cosi kunnen ze maar heel kort liggen dus dat heeft misschien niet zoveel zin? 
 
Maar hadden jullie het onderstel ingepakt met iets of gewoon los met riemen er omheen? Wat heftig zeg en jammer van je wagen :(. Fijn dat t zo goed is gegaan met vliegen!
@naniene wij gaan op familie bezoek dus we zullen voornamelijk bij het strand zijn! We gaan niet echt dingen bekijken.  Maar een daag zak is ook een optie!
 
Hai!
 
Wij zijn meerdere keren met een baby gaan vliegen. Met onze zoon en dochter allebei voor de eerste keer toen ze 6 maanden waren. Wij namen de buggy inzet van de kinderwagen mee. Die kun je samen met het onderstel inklappen tot één geheel. Dit ging in het vliegtuig ook prima. Mooi blijft de wagen toch niet, zeker niet op het strand. Doordat de inzet helemaal plat kan en een zonnekap heeft konden onze kinderen lekker slapen in de wagen naast ons op het strand.
 
Hai!
 
Wij zijn meerdere keren met een baby gaan vliegen. Met onze zoon en dochter allebei voor de eerste keer toen ze 6 maanden waren. Wij namen de buggy inzet van de kinderwagen mee. Die kun je samen met het onderstel inklappen tot één geheel. Dit ging in het vliegtuig ook prima. Mooi blijft de wagen toch niet, zeker niet op het strand. Doordat de inzet helemaal plat kan en een zonnekap heeft konden onze kinderen lekker slapen in de wagen naast ons op het strand.
 
Hio,
ik ga vliegen voor de tweede keer met me dochtertje en de eerste keer was ze zes maanden. Ik heb een buggy gekocht.  En had een maxicossie tweedehand goedkoop aangeschaft via marktplaats en met de babage mee laten gaan
Ik hb liever dat een buggy stuk is twv 90 euro dan me kinderenwagen die 1000 euro was..
Miss ook een idee voor jou? 
 
Tijdens ht vliegen had ik een kussentje mee waar ze op me schoot op kon liggen..
Was echt heel fijn
 
 
Terug
Bovenaan