Vliegen met een baby

[quote quote=10229397]Maar hadden jullie het onderstel ingepakt met iets of gewoon los met riemen er omheen? Wat heftig zeg en jammer van je wagen :(. Fijn dat t zo goed is gegaan met vliegen! @naniene wij gaan op familie bezoek dus we zullen voornamelijk bij het strand zijn! We gaan niet echt dingen bekijken. Maar een daag zak is ook een optie![/quote]
Nee we hadden hem erin. En bij het vloegtuig ingeklapt en afgegeven aan de mannen die er stonden . Die hebben hem erin gedaan en toenbl hij eruit kwam was hij helemaal vies
 
Wij zijn in mei weg geweest met ons zoontje van bijna 7 maanden. Met opstijgen en landen een flesje geven werkte echt super goed. 
Wij hadden voor de kinderwagen (joolz) een reiskoffer gehuurd op martktplaats. Was 1,50 per dag en hier kon de hele wagen in + luiers en voeding. 
Waren heel blij dat we onze eigen wagen mee hadden. Gaf zoveel comfort. En geen enkele beschadiging overgehouden aan de reis.
 
Hi, wij hadden onze hele kinderwagen mee. Onderstel en de ligstand zeg maar. In de kinderwagen heb ik luiers gedaan (scheelt weer in je bagage). De kinderwagen heb ik vervoerd in een grote tas. Gehuurd op marktplaats voor 25€. Geen spijt van. Als aparte bagage ingecheckt en baby zelf in draagtas vervoerd door Doane. Mega handig. Inderdaad fles/borst geven tijdens opstijgen en landen. Mijn baby sliep. 
We waren zo blij met de gehele kinderwagen omdat we in de avond uit eten gingen en hij sliep. De hele nacht door lekker plat in de wagen. Succes! 
 
Terug
Bovenaan