Vliegen met n baby

Hoi hoi,
weet iemand hoe oud n baby moet zijn voordat hij mee mag in t vliegtuig? Is dat pas na de eerste inenting of mag zon kleintje al gelijk mee?
Mijn ouders hebben n vakantie geboekt naar canada voor de hele familie.als ik op de uitgerekende datum beval is het kleintje 5 weken. Mag hij/zij dan mee of beter van niet?
 
Hoi,
Dat is idd erg snel, ik weet niet of er een grens is!
Ik heb alleen een keer gevlogen met een baby van 9mnd, dus dat s nogal een verschil, zou even navragen bij de vluchtmaatschappij!
Groetjes
 
Hi,

Of je baby nu wel of niet mee mag; het lijkt me zelf helemaal niet fijn. Stel dat je te laat bevalt of er zijn complicaties dan kun je gelijk zelf al niet meer mee.

Ik vind het niet zo'n slimme actie als ik eerlijk ben. Denk er nog eens goed over....
 
Bij ons in het vliegtuig in IJsland zat ook een heel jonge baby. Volgens mij moet dat gewoon kunnen/mogen. Zal het voor de zekerheid navragen bij de vliegmaatschappij.

Vind het wel stoer van je om het te willen! De meeste mensen hebben met vijf weken nog niet echt een draai gevonden (wat ik hier om me heen hoor tenminste), en dan ook nog 10 uur reizen... En wat ze hierboven zegt: je weet ook nog niet hoe je jezelf voelt. Zelf heb ik wel het plan om weer zo snel mogelijk te gaan reizen, anders blijf je het maar uitstellen en wordt de lat misschien te hoog. Maar dacht zelf aan een paar maanden/half jaar oud. Dus misschien is dit wel wat snel. Is er niet een andere datum te regelen met de familie, zodat je iets meer rust voor jezelf/gezin hebt?

Als de maatschappij en jullie zelf er geen problemen mee hebben: dan zal het ook allemaal wel goed komen! Succes en alvast ontzettend veel plezier! Waar gaan jullie heen?

 
Ik zou er ook niet voor kiezen eerlijk gezegd.
Zou het helemaal niet fijn vinden met zo'n kleintje in vreemd land.
En wat zwanger van nummer 2 al zegt stel dat je toch later bevalt met complicaties.
Zou het risico gewoon niet nemen en niet meegaan,maar dat is mijn mening hoor.
 
heb zelf al gevlogen met de kinderen toen ze zon drie a vier maanden waren. dat ging prima. je gaat niet alleen en je hebt hulp. een kleine baby mag dan vaak in een bedje, als je lange afstanden vliegt. veel plezier. voor de zekerheid zou ik wel contact opnemen met het vliegtuigmaatschappij of zij een grens hebben maar volgens mij niet.
 
Volgens mij moet je hier n doktersverklaring hebben om met zo'n kleintje te mogen vliegen...
Kijk ns op de website van de vliegmaatschappij, volgens mij staat er daar ook wel eens iets over.

succes! en hopelijk veel plezier in Canada! Het is er prachtig....(woon er zelf!)

 
inderdaad best pittig dat je die stap wil nemen. ik zou het zelf ook niet doen, maaar dat is natuurlijk een ieder eigen keus.
Als je bijvoorbeeld met een keizersnede bevalt dat mag het geloof ik niet. weet het niet zeker hor
het lijkt me overigens niet verstandig al die drukte met zo'n wond.
maar ik wens je alvast veel plezier en natuurlijk een goede bevalling toe.
 
Terug
Bovenaan