Vliegen

MamavanJames

New member
Hoi hoi,

Ik ben benieuwd of er nog tips zijn voor vliegen met een bijna 9 maanden baby, die erg veel energie heeft. De tips die al bekend zijn als flesje geven tijdens opstijgen en landen gaan we natuurlijk meenemen maar vroeg mij af of er wellicht nog meer leuke en handige tips zijn?

We vliegen aanstaande dinsdag voor een weekje naar Mallorca. Geen lange vlucht dus maar des al niettemin toch een beetje spannend zo voor de eerste keer.

Nieuwsgierig!
 
Extra setje kleding en genoeg luiers, de luchtdruk van het vliegtuig kan voor spuitluiers zorgen.Verder voor je kindje wat speelgoed wat of nieuw of al lang niet mee gespeeld is. Misschien wat boekjes met flapjes? Volgens mij was dat een enorme hit rond die leeftijd:)
Ohja en genoeg snackjes!
 
Een vriendin van mij heeft een autostoel mee op het vleigtuig genomen. Deze moet wel aan specifieke eisen voldoen. 
Ik vermoed dat ze deze stoel had: https://bit.ly/3RxwIa0
PS: ook zeker genoeg eten meenemen. Stel dat je vertraging hebt!
 
3 zakken maisvingers… Nee, serieus, dit soort fijne snackjes, daar kun je ze vaak best even mee vermaken. Zorg ook voor voldoende drinken (water). Verder ook gewone dingen als ‘kiekeboe’ met een hydrofiel enzo, als het maar lacht. Maar eerlijk; wij vlogen in mij met onze actieve zoon van toen 10 maanden en die was na 20 minuten knock out, heen en terug. Terwijl het echt een slechte slaper is, het kan dus goed gaan. Oh en neem meerdere spenen mee, waar je makkelijk bij kunt..
 
Terug
Bovenaan