vliegen

Dat verschilt per vliegmaatschappij.
Ze kijken ook hoever je bent als je weer terug vliegt. Maar 28 a 30 weken is volgens mij nergens een probleem hoor!
fijne vakantie alvast dan....lekker vooruitzicht!!
 
Ik vlieg heel regelmatig binnen Europa en kan je verzekeren dat dat absoluut geen kwaad kan. Zoals hierboven beschreven: maatschappijen zijn bang voor bevallingen in de lucht, dat is echt de enige reden voor die limiet. E.e.a hangt van de maatschappij en soms de duur van de vlucht. Bij Basiqair bijvoorbeeld (korte vluchten binnen Europa) is de grens pas 36 weken. Je moet even op de website van de maatschappij kijken. Groetjes!
 
volgens mij mag het t/m de 32e wk maar zeker weten doe ik het niet, vraag anders je reisbureau eens, het kan nogal eens per vluchtmaatschappij verschillen nl.
succes!!
groetjes susan
 
Op www.samenopvakantie.nl kan je heel veel info vinden over reizen tijdens je zwangerschap en reizen met kinderen. Hier staan alle regels en ook tips voor tijdens de vlucht. Veel plezier!
 
Hoi,

Gewoon gaan, ik was 28 toen ik heen vloog en 30 toen ik terug vloog. Alles prima verlopen. De enige reden dat ze niet willen dat je nog vliegt na 30 weken is om dat het vliegtuigmaatschappij liever niet wil landen mocht je perongeluk wel bevallen. Nu ben je gewoon verzekerd toten met de 30e week en daarna moet je zefl voor de kosten opdraaien in het geval van een tussenlandign
Ook moet je je niks van de verhalen aantrekken dat je vruchtwater vacuum zou kunne zuigen. Onzin. Gewoon lekker gaan en genieten.
Veel pleizer!!

groetjes Monique
 
Het hangt af van de maatschappij en van je zwangerschap.
Meestal mag je regulier tot 32 weken vliegen, maar met een doktersverklaring tot 36. Of je huisarts/gynaecoloog die afgeeft hangt weer af van het verloop van je zwangerschap. Wat je met 28 weken wel mee wilt nemen is een zwangerschapsverklaring van je verloskundige, waarop staat wanneer je uitgerekend bent: de dames bij de incheckbalie kunnen aan jouw buik namelijk niet zien of je 28 of 38 weken bent (kleding kan namelijk een hoop verhullen, de ene buik is veel groter dan de andere, en...het is hun beroep niet) en je wilt niet op Schiphol teruggestuurd worden.
Veel plezier.
groetjes,
Michelle.
 
Terug
Bovenaan