vliegen

Hi Marieke,

natuurlijk wil ik je meer informatie verschaffen over Chili of andere bestemmingen. Kijk anders eens op onze website www.rijsman.nl  voor het reisverslag. Op de hoofdpagina vindt je ook een link om me persoonlijk te kunnen mailen. Stel je vragen maar per mail, krijg je uitgebreid antwoord.

Gr,
Geja
 
bedankt allemaal voor de super tips , en idd mama van dreumes het is voor een goed doel VAKANTie daarbij komt dat ik daar ook mijn vader na 2 jaar weer ga zien dus heb er veel zin in , en dankzij alle tips komt het helemaal in orde

gr.sandra
 
quote: tomato reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('24-04-2006 14:27:32'));

Onze dochter sliep op de twee uitgeklapte tafeltjes met wat dekentjes als matrasje (had nog geen stoel, was 23 mnd), zo konden we haar goed op haar plaats houden en zelf ook nog een beetje bewegen.Het ligt natuurlijk aan het type tafeltjes of dit gaat.  Vergeet buiten genoeg luiers ook niet wat extra sets met kleertjes en doe een pyama aan als ze moeten gaan slapen.Begin een tijdje van tevoren te vertellen over de vliegreis en hoe alles in zijn werk zal gaan.Vertel ook dat ze in het vliegtuig moeten gaan slapen e.d., dan weten ze wat er van ze verwacht wordt.

kijk ook eens op de www.loneleyplanet.com .Zij hebben een forum speciaal voor reizen met kinderen.Veel mensen met ervaring daar.

Fijne reis   !



Ik neem aan dat je www.lonelyplanet.com bedoelt?
IS er misschien iemand die ook wel tickets via die site heeft geboekt want ik zie dat het wel mogelijk is als je in nederland woont

gr.sandra
 
Hallo,

Wij zijn net terug uit canada.
We (mijn man ik en mijn dochter van 21 maanden).
We hebben op een dag twee vluchten gehad, 1 van vancouver naar toronto (4,5 uur),
en 1 van toronto naar amsterdam van 7 uur.
Het is allemaal super gegaan ze was echt een zonnetje dat kregen we ook van de medepassagiers te horen.
We hebben aan het reisburo gevraagd of het autostoeltje mee mocht en  bij air canada kon dat.
Het was wel een beetje gesleep maar ze sliep er in als een os.
We hadden wel een stoel voor haar gekocht omdat we het niet zaggen zitten om haar op schoot te houden, dus vandaar dat we het autostoeltje ook gewoon mee konden nemen.
Het autostoeltje kwam ook in canada goed van pas omdat we daar een camper hebben gehuurd en het verhuurbedrijf had geen autostoeltjes in de verhuur.
Verder heb ik voor mijn kleine meid nog wat kleine kadootjes in gepakt zodat als ze zich begon te vervellen dan kon ik haar een beetje afleiden.
Het vliegen op zich vond ze al een hele belevenis en het kijken naar de vliegtuigen was ook al een groot avontuur.
Je moet het gewoon over je heen laten komen.
Ik zag ook best een beetje tegen de vlieg reizen op maar het is allemaal perfect gegaan.
Ze heeft op de heen weg zelfs op het drukste vliegveld van europa (Londen heathrow) in haar autostoeltje op een bagagekarretje liggen slapen.
Ik hoop dat jullie een mooie reis zullen hebben en geniet ervan het is zo weer voorbij
Groetjes d-tje
 
dank jewel en veel plezier zal zeker lukken.
bedankt voor het moed geven en het zal allemaal ook wel goedkomen.
mijn zoon heeft wel eigen stoel maar autostoel heeft voor hem geen nut want in de auto slaapt hij er ookal bijna niet in

gr.
 
Terug
Bovenaan