vliegen!

Wij zijn uitgenodigd om met mijn ouders op vakantie te gaan naar Portugal! Natuurlijk hebben wij meteen ja gezegd. Maar ik ben dan wel 34 weken zwanger! Best spannend, maar juist in die periode ook wel heel lekker om onderuit te zitten. Voor alle zekerheid een huis geregeld met een ziekenhuis op 7 km afstand.
Hebben jullie nog leuke (wilde/rustige) plannen de laatste weken? Nog even lekker er tussen uit met elkaar?

Hoi

Dat klinkt goed naar portugal.
Wij gaan nog een weekendje weg, ik ben dan ook 34 weken dus net officieel met verlof (werk nu al niet zo veel meer dus lijkt al een beetje of ik verlof heb).
Wel heerlijk om nog eventjes weg te gaan.
Ik hoop dat we dan ook alles klaar hebben in huis.
We willen nog zoveel doen.
Maar ik zelf kan/mag het niet doen dus we hebben hulp aangeboden gekregen, erg fijn.
Het duurt nog even suzanne maar als het zover is een hele fijne vakantie en lekker van genieten.

groetjes

wij hebben geen "wilde" plannen meer. ik ga met 34 weken met verlof, en denk dat ik er dan ook echt aan toe ben haha. we zouden eerst naar Valkenburg gaan voor de kerstmarkten, maar dan zou ik 35 weken zijn en dan wordt het voor ons al heel spannend. onze oudste is twee weken eerder geboren, ze was een dikke 8 ponder dus niks mis mee. de kans is groot dat deze baby zich ook eerder gaat melden, ze loopt al weer flink voor wat de groei betreft. de vlk heeft ons afgeraden om nog weg te gaan na 34 weken en echt rust te houden zodat ik in ieder geval de 37 weken zal halen.

maar jullie, geniet lekker van jullie geplande tripjes. portugal heerlijk hoor!!!

Zoals het er nu naar uit ziet gaan nog mee op familieweekend als ik 38 weken zwanger ben.
Natuurlijk afhankelijk van hoe ik me op dat moment voel.
We gaan elk jaar rond de verjaardag van mijn moeder eind november een weekendje weg met het gezin en aanhang. Natuurlijk was dit al geboekt voordat ik wist dat ik zwanger was. Het is alleen niet echt bij de deur (winterberg), maar ja ook daar is vast een ziekenhuis in de buurt.
En van onze dochter ben ik 1 dag "te vroeg" bevallen en van onze zoon 1 week "te vroeg", dus het zal allemaal wel los lopen.

groetjes, Anne

wij hebben nog geen plannen, maar het lijkt mij heerlijk om nog een weekendje weg te gaan als ik met 36wk met verlof ga. We gaan ook niet ver weg denk ik...

De rest veel plezier alvast!!! :)

Hoi

Suzanne ik weet niet of je het al na gevraagd hebt maar sommige vliegtuigmaatschappijen nemen geen zwangere vrouwen meer mee die verder dan 31 of 32 weken zwanger zijn.
Mijn zus is 1,5 jaar geleden op vakantie geweest toen ze 28 weken was en moest een verklaring meenemen van de v.k met hoe ver ze was.
Ik zou dit even goed navragen want het zou toch zonden zijn als je er dan pas achter komt dat je niet mee mag.
Ik hoop voor je dat je gewoon mee zou kunnen gaan want het zou zeker lekker zijn om heerlijk in portugal te kunnnen genieten.
groetjes

Wat Mikkie zegt klopt idd. met 34 weken zullen de meeste vliegtuigmaatschappijen geen risico willen nemen en mag je niet mee.
Ik hoop dat jullie vakantie wel door kan gaan.

Wij gaan niet meer weg. Ik moet nu nog ruim 10 weken werken voordat ik met verlof ga en dan wil ik denk ik alleen maar uitrusten :)
Voor iedereen die nog weg gaat veel plezier!

Terug
Bovenaan