vliegen!

bedankt voor al jullie reacties. Leuk dat anderen er ook nog even tussen uit gaan.
Bedankt voor de tip over het vliegen. Ik ben 33 weken als ik wegga en net 34 weken als ik terug kom. Bij deze maatschappij mag dat. Ik heb al een verklaring gevraagd en vlak voordat we gaan vraag ik nog een "fit to fly"verklaring. Voor alle zekerheid de annuleringsverzekering nagekeken. Wij zijn klaar om te gaan!
@ Sanne. Dat lijkt me spannend. Weten dat hij of zij zich zo vroeg kan melden. Je maakt ze groot ;)

Lekker hoor, dan kan je vakantie lekker doorgaan! Wij gaan zelf niet meer weg. Onze oudste dochter moet gewoon naar school. En mijn man heeft niet zo heel veel vakantiedagen meer. Hij neemt die liever op als de baby geboren is.

Wat leuk dat er een aantal nog heerlijk weg gaan. Ikzelf ga er ook nog een weekje tussenuit in de herfstvakantie. Mijn man spaart zijn vrije dagen voor na de bevalling. Ik ga samen met onze zoons en mijn moeder in een huisje in Nederland. Dicht bij huis, maar wel lekker weg. We zitten nu middenin de verbouwing, die dan hopelijk klaar is. Ik tel de weken tot de vakantie af, na deze week nog 5 weken tot de herfstvakantie. Na de herfstvakantie nog 3 weken werken. Ook ik ga met 34 weken met verlof.

Veel plezier allemaal nog!

groetjes Annemieke

Terug
Bovenaan