Nou ik zou eigenlijk ook deze augustus naar Amerika gaan, maar toch afgezegd. Maar de tip die altijd heb mee gekregen is neem niet je dure buggy mee, maar een goedkope! Wij hebben kennisen die op schiphol werken en die vertellen altijd er wordt niet zacht met die dingen omgegaan. en een goedkope simpele buggy kan beter tegen zulke stootjes dan je dure variant!!!
En ik vind het een goede tip die instand voeding, evt termoskan mee, leeg, op schiphol opwarmen daarin doen en voila warme voeding wanneer je wilt tijdens de vlucht. Zo hebben wij gedaan vandaag op wedstrijd, water net iets warmer dan gewone fles, en voor min 3 flessen water, en voeding mee, uit de termos, in de fles schuddden en was perfect op temp.
Maar ook tip nakijken of je instand voeding en evt gekookt water voor een baby ook door douane mag, want doen ze erg moeilijk over, anders lege termoskan mee, water in die kinder lounche koken, kleine beetjes en laten koelen en in termoskan. Ja zit ff te denken. Want ik mocht vorig jaar niet eens een nog volledig afgesloten spa blauw flese meenemen.
En een bedrijf nemen waarbij je online kan inchecken, scheelt je veel tijd in de rij en op het vliegveld. en dan zo snel mogelijk inchecken want dan kan je evt voorkeuren, bijv voorin, met meer ruimte veilig/zeker stellen.
Qua oren zou ik ook zeggen speen of fles met stijgen en dalen, al is dalen erger dan stijgen. en chamoden ken ik zelf niet, dus weet niet of het werkt.
Ik hoop dat je er wat aan hebt!!! Wens jullie iig veel plezier!!