vliegvakantie ervaring met baby van 5 maanden

Als jullie terug zijn wil ik eigenlijk toch wel hel graag weten hoe jullie het ervaren hebben hoor, dus mocht je tegen die tijd zin hebben, laat je dan weer een bericht achter?

Inderdaad, op het strand liggen van die houten planken en op sommige stukken niet, en dan tilden we gewoon die buggy even op.
Ook wij kennen de reacties van mensen...lekker belangrijk toch....? Wij hadden er ook veel zin in en het was nog 100 x leuker dan we dachten. We vlogen 's nachts...maar de kleine had nergens last van. Ze zijn nog zo klein dat ze hun slaap wel pakken en zijn 2 grootste knuffels (papa en mama) heeft ie altijd bij zich!

Andere mensen zijn gewoon jaloers, durven een vakantie niet aan....moeten zij weten, jullie gaan gewoon lekker genieten!

En wij merkten ook wel dat de kleine jongen ook genoot van de vakantie. Lekker warm weer, beetje in een romper liggen, extra aandacht van papa en mama en van alle obers.....(dat vond ik de eerste dag heel speciaal, de tweede dag iets minder en de derde dag dacht ik: Blijf van m'n baby!)

Nogmaals: Alvast veel plezier en geniet ook van de voorbereidingen!
groetjes!
 
Ik zal zeker laten horen hoe het geweest is! Wij hebben er in ieder geval ontzettend veel zin in en kunnen niet wachten totdat het 1 juni is!!!

En inderdaad de meeste zijn waarschijnlijk jaloers omdat ze het zelf niet durven of balen ervan dat ze het destijds nooit geprobeerd hebben.......

Groetjes
 
Terug
Bovenaan