quote: Olifantje71 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('04-07-2007 12:10:49&apos

);
Volgens mij hangt het er vooral vanaf hoe je kindje is en hoe jullie zelf zijn.
Als je een gezonde baby hebt, en je geeft bv dan is het volgens mij prima te doen.
Wij zijn zelf toen de jongste 8 mnd was en de oudste bijna 4 jaar een maand naar Indonesie geweest. Dat ging prima. In het vliegtuig ging ze bij het opstijgen en landen aan de borst of met een speentje, maar een flesje kan natuurlijk ook. Eenmaal daar was de bv ideaal, altijd op temp en schoon, geen gedoe dus. Ze kreeg ook gewoon extra tussendoor als ze dat wilde, meer dan thuis. En anders water uit flessen.
Verder hadden we een draagzak die in het vliegtuig ook makkelijk kan zijn zodat je even je handen vrij hebt voor de oudste en je kindje toch bij je is. Wel opletten dat je kindje het niet te warm krijgt!!!
Maarrrr, als je er zelf niet gerust op bent, dan zou ik het niet doen. Ik zou dus zeggen, kijk hoe je je erover voelt als je kindje er is, kijk hoe je kindje is en neem dan pas een beslissing.
Succes,
Olifantje
Dank je wel voor je bericht. Ik geloof dat we het gaan doen, afhankelijk van de gezondheid van de baby. Als dat verder goed is gaan we!
gr mama van MD