Vliezen gebroken

A

Anoniem

Guest
Vanmorgen vroeg zijn mijn vliezen gebroken... Er was echt geen twijfel over mogelijk!  Toen ik snel naar de wc ging lag er een hele plas aan mijn voeten voordat mijn onderbroek naar beneden was  (pas op: glad!)  De weeën zijn nog steeds niet echt op gang, wel een beetje menstruatie-achtige kramp, maar daar blijft het tot nu toe bij.
Tip: zorg dat je genoeg superdik maandverband/ kraamverband in huis hebt en schone (grote) onderbroeken om ze in te doen (of handdoeken). Bij mij bleef het echt stromen toen ik probeerde nog even te slapen.

Groetjes! Renske

Hoi Renske,

Het startsein is gegeven, SPANNEND!!!!!!!
Ik hoop dat het snel door gaat zetten en je vandaag of morgen je kleintje in je armen heb.

en sterkte met de bevalling.

Ik wacht met spanning je berichtje af.

Kruimel ( 40 + 4 )

hallo meid,

hoop voor je dat het al op gang is en snel je wondertje kan zien.
wil heel veel succes en sterkte wensen en zet hem op.

veel lies moontje

Even de stand van zaken na 12 uren: De weeën zijn nogsteeds niet echt op gang. De krampen worden wel steeds heftiger en volgen elkaar sneller op, maar om nou te zeggen dat ik het gevoel heb dat ik er al middenin zit... nee.
Als het vannacht niet komt moet ik morgen naar het ziekenhuis. Nou ja, het kan toch niet zo heeeel lang meer duren nu. Ik hoop dat ik snel weer kan reageren met goed nieuws

he renske,
jee hoop dat je nu wel al weeen hebt.
of dat je kleine uk er is, maar dat het in ieder geval niet lang gaat duren meer
hoop dat je niet na het ziekenhuis hoef en dat de kleine zich aankondigdt

veel sterkte en zet hem op

liefs moontje morgen 38w x

We wachten met grote spanning je berichtje af.

Veel  vannacht als het (hopelijk) door gaat zetten.

Kruimel ( 40 + 4 )

Ha Renske,

Wat spannend !!   Jij gaat dus duidelijk niet voor de 25e . Nou, ik nog wel hoor, als het aan mij ligt... hihi... Ik ben heel benieuwd hoe het inmiddels met je is !

Succes,
Hope74

Terug
Bovenaan