Vliezen gebroken

Hopelijk lig je nu zo

of misschien heb je al een kleine

Kruimel ( 40 + 5 )

Hallo meiden,
Weer een berichtje van mij. In het vorige bericht schreef ik dat de weeen nog niet echt waren begonnen, maar dat ik wel wat krampjes had. Toen de verloskundige kwam toucheren bleek dat die "krampjes"   hadden geleid tot 4 cm ontsluiting. Ze zei na 3 uur terug te zijn om te zien wat de stand van zaken dan was. Ze had amper haar hielen gelicht of ik raakte in een weeenstorm verzeild. Ik wist niet waar ik het zoeken moest en heb 3 kwartier op handen en knieen op bed gezeten en alleen maar "auwauwauw" kunnen gillen en kotsen van de pijn. (wat nou wegpuffen..? daar is geen puffen naar gemaakt) Mijn man heeft de vk gebeld en toen ze kwam bleek dat ik in 1 uur tijd van 4 cm naar volledige ontsluiting was gegaan! Als een gek alles in orde gemaakt want ik had al persdrang (heeerlijk, eindelijk weeen met pauzes ertussen om bij te komen). Even later had ik onze prachtige zoon in mijn armen. Daarna ben ik naar het ziekenhuis gebracht vanwege het vele bloedverlies. En nu zijn we lekker aan het genieten van de kleine. Hij is helemaal geweldig en dronk al gelijk goed aan de borst. Ik ben apetrots!!
Ik wens de meiden die nog moeten bevallen veel sterkte toe!

Groetjes, Renske

Wauw geweldig meid!!!
Gefelciteerd.
Hoe heet de kleine jongen??want dat ben je vergeten er op te zetten.

Heel veel geluk met jullie zoon.
Groetjes Yocha

Hee Renske!

Gefeliciteerd meid!!! Geniet van jullie heerlijk manneke!!

(welke datum en wat is zijn gewicht?? voor de lijst!)

Liefs, Marielle

Terug
Bovenaan