vliezen gebroken!!!

Nou, zal ik ook nog maar een keer SPANNEND!!! zeggen? Hahaha... het is sindsdien stil van jouw kant, dus ik vermoed dat je nu nog bezig bent of dat je al van je kleine kruimel aan het genieten bent. Laten we het laatste hopen!

Heel veel succes en we horen graag wat het geworden is!

Dit geeft ons weer moed, er komt een moment dat wij ook aan de beurt zijn!

x

Als je vliezen zijn gebroken, dan moet je binnen 24 uur bevallen, toch?
Dat zou betekenen dat jij in ieder geval vandaag je kindje in je armen mag sluiten!!

Ik hoop dat de bevalling op gang is gekomen en dat je straks op een mooie bevalling kan terugkijken!

Succes nog (voor als het nog nodig is) en we zien het berichtje 'geboren' wel staan!!

ik lees het berichtje nu pas, maarrrr... ben nu ook wel heel erg nieuwsgierig, aangezien je het gisteravond al hebt gepost...

Dus je bent of nu aan het bevallen, of je bent beschuit met muisjes aan het eten... :):):)

Wat leuk!!

Ik sluit me ook maar aan in de rij.... spannend!!! Maar ik hoop voor je dat je inmiddels al aan het genieten bent van je kleine wondertje :D ...en anders nog veel succes met je bevalling, dat alles maar spoedig mag verlopen! We hopen gauw op mooi nieuws ;)
liefs

ook ik sluit me aan bij bovenstaande berichten! Het zal er misschien al wel zijn en hoop dat je dan kunt terug kijken op een voorspoedige bevalling!
Als het nog aan de gang is....suc6 verder. Nog ff en je hebt gewoon je kleintje in je armen.

Begin nu onderhand wel een ietsiepietse jaloers te worden hoor op al de geboorte berichten enzo (ben vandaag 38 weken en 6 dagen, begint ook wel te korten, maar denk dat het lang blijft zitten).

We lezen het wel als het is geboren.

Liefs

Joyce

Terug
Bovenaan