Vliezen gebroken!!!!

Goedemorgen allemaal,

Een kleine 10u naar 't breken van de vliezen..
En 0 komma 0 activiteit! Zelf best goed geslapen?
Pff.. Zo raar, het is het begin maar juist nu is alles letterlijk 'stil' gevallen
Vanmorgen kon ik zelf gewoon naar de wc voor mijn ontlasting, welke zonder druk op mijn vagina of krampen lukte.
Ben natuurlijk blij dat, dat er uit is. Anderzijds is dat ook een 'teken' dat er dus geen activiteit is :-s
Zo zie je maar weer elke bevalling is anders, hoop vandaag toch nog op W-en anders morgenvroeg richting ziekenhuis.

Houden elkaar op de hoogte!
-x-

Wat spannend zeg! Heel veel succes aankomende uren. Hopelijk zet het door en mag je de kleine snel in je armen houden!

fijn dat je ons op de hoogte houd hahah... Denk dat er aardig wat meiden zijn die de berichtjes van jou nu in de gaten houden, ik wel tenminste. Stiekem een beetje jaloers want ik wil ook, maar wel ook gewoon uit medeleven.
Succes in ieder geval ik hoop dat het snel gaat beginnen voor je!

Hoi allemaal,

Thx voor de lieve berichten.
Ik ben net terug uit het ziekenhuis. even aan de CTC gelegen, helaas helemaal niks...

Voel me goed, maar tevens zit ik er vresselijk door heen ik heb zo'n hekel aan onzekerheid en ontweetendheid.
Mijn kinderen zijn bij mijn ouders, we gaan er straks even eten en 'nieuwe' kleding brengen.
Ik heb nu dus al ruim 20u gebroken vliezen..
Als de weeen c.q bevalling niet op gang komt voor 18.00u vanavond, moet ik dus verplicht op medische indicatie in het ziekenhuis bevallen.

Morgenvroeg om 7u (Dan 36u gebroken vliezen) moeten we dan de verloskamers bellen, waarna we dus ingeleid gaan worden en ik hopelijk morgen in de loop van de middag kleine ming in mijn armen heb!! (dan waarschijnlijk 45u verder :-s )

En omdat het op medische indicatie is, en de vliezen dan te lang gebroken zijn geweest moet ik ook nog 24u ter opservatie blijven :-s
Vind het allemaal gewoon 3x niks...
Baal enorm, voel me lichamelijk fit, maar emotioneel nu dus een wrak!!
Tja, weet waarvoor ik het doe, en wat er ook gebeurd, binnen 24u ben ik moeder ;-)

Hou jullie op de hoogte
Wie is er al (eens) ingeleid?! Is dat erg vervelend?

-x-

Ik ben weleens ingeleid, alleen ging dat niet helemaal naar wens. Ik kreeg wee-opwekkers via infuus die zouden binnen een uur gaan werken, ik kreeg echter na 5 minuten al een weeenstorm en ben na een half uur ook van de opwekkers afgehaald omdat ik het echt niet aankon.Toen heb ik een pompje gekregen met iets rustgevends heerlijik hahaha. Wel lag mijn zoon binnen 5 uur in mijn armen en zei ik direct al ik doe het zo weer!
Gelukkig gaat het inleiden meestal wel gewoon zonder gezeur. Succes meid!

Terug
Bovenaan