vliezen overdag?

Ik heb t zelf nog nooit gehad, maar t kan je volgens mij op elk moment van de dag gebeuren hoor. Maar t kan ook heel goed dat ze pas tijdens de bevalling breken/gebroken worden....

vroeg het me eigenlijk zomaar af ,bij mijn andere 2 zijn ze om 3.00 en om half 7 s ochtends gebroken en daarna pas weeen ,maar nu andere vader ,en zeggen ze andere bevalling ;)

Hoi,

Bij mij braken mijn vliezen om kwart over 7 s'avonds. maar ik denk dat als ik s'middags wat te hard over een drempel was gereden dat het toen al gebeurt was. haha

Maar het kan ook gewoon overdag hoor, maar meestal zorgt moeder natuur er wel voor dat je lekker thuis bent. en ja dat is meestal s'avonds of in de nacht en morgen.

groetjes

Bij mijn eerste braken ze in de blokker! Heel fijn! Ik dacht een dag voor mijn uitgerekende datum, dat ik nog wel ff schoonmaakmiddel kon halen! (nesteldrang, mijn kast stond er vol mee hoor)
Gelukkig kwam het druppelsgewijs, ben als een speer naar huis gegaan, volgens mij heeft niemand het gemerkt! Dus ja! het kan overdag!

heey meid

bij mij braken me vliezen on 0;45 snachts van me tweede kind en bij me oudste begonnen de weeen savonds om half 10 dus bij geen van beide smorgen of smiddags

groetjes tamjoh

onze 3e is midden op de dag geboren.
We hadden net met onze oudste 2 de intocht van sinterklaas op tv gekeken en toen begonnen mijn weeen.
Direct volop erin, dus oma gebeld voor de kids, VK voor mij (ik wist dat het menens was) en kleine 3 uur later had ik een baby op mijn buik.

De snelheid van de bevalling heeft me niet overdonderd, maar het feit dat het overdag was heb ik heel lang als 'raar' ervaren haha.

Inmiddels hebben we 4 kids en de 4e deed het weer netjes volgens het boekje... begin van de nacht begonnen de weeen en even voor 6 uur in de ochtend was hij er. Klaar om aan zijn eerste dag te beginnen ;-)

Terug
Bovenaan