vliezen overdag?

Hoi,

Bij mijn eerste zijn mijn vliezen tegen 1630 uur gebroken kreeg toen een weeenstorm en om 1950 uur was onze dochter geboren. De 2e s ochtends om 930 de vliezen gebroken buiten tijdens het uitzwaaien van mijn dochtertje, Die ging nl mee met opa omdat nr 2 zich aan kondigde. En die is om 1740 uur geboren. Dus het kan gewoon hoor overdag. Wel allebei op een zaterdag.

Liefs Linda,

Bij mijn eerste braken mijn vliezen rond 15:00 uur. Ik lag net even op bed te rusten. Gelijk een hele plons. Nog geen weeen, maar vruchtwater troebel dus naar het ziekenhuis. 's Avonds om 21:20 is onze oudste geboren.
Nummer 2 en 3 zijn 's nachts geboren, die bevallingen begonnen met weeen.

Hoi,
Bij mij braken mijn vliezen om 4 uur 's nachts. Daarna begonnen de weeën enzo pas. Helaas in het vruchtwater gepoept dus onze kleine man is om kwart voor drie 's middags in het ziekenhuis geboren.
Liefs,
mar

Bij mij braken de vliezen ook 's nachts (om half een). Het klopt dat een bevalling zich vaak aandient als het 'rustig en veilig' is om te bevallen. 's Nachts in je bed dus! Zo gaat dat in de dierenwereld ook!

vliezen braken kwart voor 8 's avonds
we waren bij mijn ouders.
omdat de kleine nog niet was ingedaald even voor controle naar ziekenhuis. Alles was goed kleine was ingedaald en ik had nog geen ween
toen anar huis gereden in de auto met de halve handoekenkast van mijn ouders mee.
Langzamerhand kwamen de ween op gang maar verloskundige had niet zo'n haast toen we om 0100 belden. lekker gana douchen en om 400 persdrang om 410 vk aanwezig. we wildne eigenlijk in ziekenhuis bevallen maar daar was het te laat voor. kraamzorg opgeroepen en om 500 na een knip was hij er opeens.

Ik werd 's ochtends drijfnat wakker, niks gemerkt van t breken vd vliezen, dacht nog ' gatver ook dat nog, heb gewoon in bed geplast...' weeën bleven uit en 48 u later ingeleid.

Terug
Bovenaan