vloeien (alleen zwanger)

Beste lieve (Aanstaande)moeders,

Bedankt voor de lieve en bemoedigende reacties.
Ik ben vanmorgen gaan vloeien. Is dit normaal? Het voeld alsof ik ongesteld moet worden. Ik vloei erg. Voel me leeg en denk dat ik het afgestoten heb. Er waren zoveel spanningen. Hij dreigde met zelfmoord als ik de zwangerschap niet af zou breken nu heeft hij zijn zin. Ik ben bang dat ik nu niet meer zwanger ben. Is er iemand die ook gevloeid heeft en wat moet je dan doen?
groetjes Petra.
 
Ik denk dat toch de natuur daar over beslist als je een miskraam krijgt of niet, leuk is anders natuurlijk maar ik wens je verder veel sterkte en ik zou heel gauw kappen met je vriend want hij is jou niet waard.


 
hoi hoi,ik ben het met anoniem eens,maar spaningen doen er ook geen goed aan!!!!en je vriend is jou zeker niet waard.dat vloeien is denk ik niet goed,maar het ligt er maar aan hoe veel je vloeit,ik wil je heeel er veeel sterkte wensen met alles,vindt het heel erg voor je,gr manuela
 
Wat suzanne zegt zou ik ook doen ,direct contact opnemen met je verloskundige, misschien kun je voor een spoedecho.
Die onzekerheid doet er ook geen goed aan.

heel veel sterkte,

Jeanette
 
Hoi Petra,

Ik hoop dat alles toch nog goed is, want volgens mij wilde je dit kindje heel graag.
Ik duim voor je!

Liefs Kiki

P.S. Ik ben het wel een beetje met Manuela eens: dreigen met zelfmoord is wel iets heel laags om te doen. Ik hoop dat je voor jezelf kiest, want jij verdient zeker beter dan dit! Sterkte!
 
Terug
Bovenaan