vloeien (alleen zwanger)

Ik vind het wel heel erg wat je mee moet maken hoor!.Neem inderdaad even
contact op met een verloskundige of de huisarts. Het zou goed zijn zo snel mogelijk bij je vriend weg te gaan.
Als mensen dreigen met zelfmoord, dan zijn dit meestal mensen die dit nooit zouden doen en zeggen ze dit vaak om een ander gek te maken.Zeg tegen hem van pleeg maar zelfmoord.Ga zeker geen medelijden met hem hebben, want er zitten veel steken bij hem los.

Groetjes en veel sterkte.
 
Heel veel sterkte toegewenst met het vloeien, ik hoop voor je dat het de uitkomst geeft die je wilt. Maar los van dat: dumpen die kerel. Het kan zijn dat je vreselijk veel van hem houdt maar iemand die dat soort druk op je legt moet je echt gewoon kwijt, wat de uitkomst ook mag zijn! En hij verandert echt niet hoor, als hij nou dat soort dingen zegt wat kan je dan in de toekomst nog meer verwachten, dadelijk controleert hij op die manier heel je leven, dat heeft niets met liefde te maken.
Groetjes
 
Hoi Petra

he, wat vervelend zeg, wel heel herkenbaar, ik zit in eenzelfde situatie dat mijn ex de relatie heeft verbroken vanwege mijn (niet geplande) zwangerschap. Heel moeilijk en net als jij een heel moeizaam contact. Heb je de verloskundige gebeld? Moet je zeker doen, ik heb ook een beetje gevloeid en je kunt beter een keer teveel bellen dan dat je ermee rond blijft lopen!!
Ik hoop dat alles goed is en als je wilt mailen lijkt me dat heel fijn, je voelt je toch altijd wat sterker als je weet dat je niet alleen bent, mijn emailadres is boogschutter3@hotmail.com.
Ik heb via dit forum nog contact met een aantal meiden en het helpt mij wel heel erg. Hopelijk hoor ik nog wat van je, sterkte!!!!

liefs Ingrid
 
Hoi Petra

ik vroeg me af of je de verloskundige al hebt gebeld, en hoe het nu met je is? Vloei je nog steeds? Laat even wat weten, ik duim voor je!!!

groetjes
Ingrid
 
Terug
Bovenaan