vloeien

Hoi dames,

Hoe lang hebben jullie gevloeid? Ik ben er echt helemaal klaar mee! Aniek is nu bijna 4,5. Ik dacht vorige week dat het zo goed als over was, maar daarna is het weer net zo heftig begonnen. Ik geef vol op borstvoeding en menstruatie begint volgens mij niet voor de 4 weken.. maar bloed ineens weer heel erg. Hebben jullie dit ook? Ik wil er zo graag klaar mee zijn..

Ik was na 4 weken ook bijna klaar dacht ik..maar nu in week 6 vloei ik nog meer dan ik al die weken heb gedaan... Vraag me af of het soms menstruatie is, maar vandaag mijn laatste pil dus dat zou nog moeten komen, ben er ook wel klaar mee. Heb de 9 maanden nu dubbel en dwars ingehaald.
Maar wat kunnen we eraan doen hè ;)

bij mij is het een beetje rommelig. was de eerste week al een paar dagen schoon, nu zou je bijna zeggen na 2,5 week dat ker vanaf ben maar komt er af een toe nog een beetje. maar moet zeggen heb nooit erg gevloeid met de andere was ker ook meestal met 3 weken wel vanaf dus wet niet zo goed

Ik ben na 3 weken met de pil begonnen (dat mocht gewoon) en na 7 weken vloeide ik nog, Nu na 1x een stopweek en dus menstruatie te hebben gehad ben ik overal vanaf gelukkig. T is heerlijk haha.

xx

Terug
Bovenaan