vloeien

Ik ben met 4 weken weer gewoon ongesteld geworden en hierna nog steeds met beetjes aan het vloeien. Ach het hoort erbij en beter eruit dan in je lijf. Ik ga de pil niet meer slikken. Heeft nooit goed bij me gewerkt.

Misschien heb ik dan ook wel gewoon mijn menstruatie nu...heb ook wel wat buikpijn af en toe maar niet zo erg als vroeger... misschien mag ik pas met 6 wekrn met de pil beginnen omdat ik borstvoeding geef?maakt ook eigenlijk niet uit:)

kan je menstruatie zijn, al lijkt het wel vroeg, maar denk zelf dat het gewoon nog vloeien is. veel meiden hebben na een paar weken weer een opleving qua vloeien. geduld je mag 4 tot 6 weken vloeien

Ik heb tot 3 weken na de bevalling gevloeid en ben nu (7 weken) nog niet ongi geworden. Bij mijn oudste heb ik tot 6 weken gevloeid en was ik met 8 weken alweer ongesteld. Ik geniet dus even volop van het wegblijven haha! Volgens mij moet het vloeien na 6 weken wel over zijn. Mijn vk vertelde dat de eerste ongi meestal tussen de 4e en 10e week na de bevalling op gang komt.

Ik ga het eerste jaar niks gebruiken, eerst al die hormonen maar eens uit mij lijf. Daarna word het waarschijnlijk de mirenaspiraal. Die blijft 5 jaar zitten en je bent nauwelijks ongesteld, dat klinkt mij wel goed haha!

Liefs ciomama

Blech ja dat vloeien daar word je toch moe van :( Ik heb er nu al een tijdje geen last meer van (weekje ofzo) maar heel soms komt er opeens weer wat...bah bah...
Het kan ook weer wat erger worden als je druk bent. Veel lopen, of veel in de weer met Anniek...Dus daar zou het ook door kunnen komen.
Hoop dat alles weer snel wat zijn regelmaat heeft!!
Liefs!

Terug
Bovenaan