Vlokkig wit

Na ronde 2 weet ik het niet... Dat hangt er vanaf hoe lang je almeteen de pil bent gestopt. Het kan natuurlijk ook bij ontpillen horen... Als er ronde 5 nog geen ei is gevonden, zou ik zeker even gaan.

Bovendien maak je je zorgen om je lichaam en nee heb je, ja kun je krijgen. Zeker als je alwat langer vand pil af bent, dan dat jullie klussen, kun je prima met deze vraag naar de ha.

@ beauty, wel eens kan voorkomen, hoor. Het is pas een probleem alshet regelmatig voorkomt.

Ik had deze ronde ook minimaal slijm hoor, vorige ronde hing het er gewoon uit hahaha! Sorry voor de omschrijving maar het was echt zo. Ik let er heel erg op nu... Maar ja het werkt zo, alleen niet iedereen merkt het op omdat iedereen weer anders is.

Haha! Lekker smakelijk hier!

Voor alles geldt: de ha bellen kan altijd. De ene stuurt eerder door dan de ander. Ik ga ff boodschappen doen meiden! Eet smakelijk alvast!

X

Oké Daisy, ik postte tegelijk en wil nog even op jou reageren. Ik denk ook niet dat ik nu na 2 rondes moet gaan maar zal zeker na een paar maanden actie ondernemen.
Ik ben erg blij met je antwoorden!
Hartstikke bedankt!!

Moeten het er nodig over hebben.......... ging daarna naar de wc en heb ook slijm nu dus mijn ei komt er nu aan...... spannend!

Hahahah jajaja dat gaan we doen maar denk dat morgen beter is want gisterochtend was het laatst.......

Terug
Bovenaan