Vluchtkoffer

Ik had ook netjws het hele lijstje afgevinkt en in mn tas gestopt. Ik ben om 10 uur smorgens in het ziekenhuis aangekomen met weeen, en ben om 1 uur de volgende dag naar huis gegaan. Wat ik gebruikt heb: een nachthemd ( lekker groot ) voor de bevalling, 1 voor na de tijd na de douche , een joggingbroek, topje, vest en ondergoed voor kleding naar huis, 1 setje kleren voor de baby, 2 mutsjes omdat de ene onder het bloed zat, en omdat de badkamer op de gang zat had ik een badjas mee.. 
En een flesje 2 in 1 shampoo, douchen is heeerlijk, mar ook zwaar vermoeiend, dus het is even afspoelen en klaar, dus uitgebreide douchespullen heb je niet nodig.
Als je op tijd in het ziekenhuis bent en je weeen nog niet zo heftig zijn is iets om je te vermaken en je teloplader ook wel handig. 

Een lekkere grote, zachte handdoek voor die eerste keer douchen. Fijner dan die kleine ruwe ziekenhuis handdoeken... wel eentje in een donkere kleur ? 
Theezakjes, mijn ziekenhuis had alleen zwarte thee, paar zakjes groene of kruidenthee waren fijn geweest.
Moest 2 nachten blijven na spoedkeizersnede dus had ook voor ons alledrie kleding nodig voor die periode. Vergeet ook geen warme kleding voor je man, blijkbaar wordt het nog fris op de kamer tijdens de bevalling en erna ?
Voedingsbeha/top/nachtding als je borstvoeding wil geven (en je onverwacht wat langer moet blijven)

Hoi!

Ik had ook schone kleding en toiletartikelen bij voor Mn man, wel fijn na een heftige dag/nacht?
Ook had ik wat koekjes/Snickers ed bij is wel handig s nachts ☺️ 
Veder idd lekkere trainingsbroek, ruim shirt, vest en voldoende onderbroeken!

Succes nog?

Badjas inderdaad, grote onderbroeken, ruime joggingbroek, camera en ik had mijn Voedingskussen mee omdat ik daar mee sliep voor als ik moest blijven. 
Verder had ik een outfit om in te bevallen maar eindigde ook in mijn nakie omdat ik veel in bad zat. Achteraf gezien vind ik het toch jammer dat de allereerste foto’s van mijn zoontje daardoor niet echt toonbaar zijn. Iets om rekening mee te houden ;) 

Terug
Bovenaan