Ik had ook netjws het hele lijstje afgevinkt en in mn tas gestopt. Ik ben om 10 uur smorgens in het ziekenhuis aangekomen met weeen, en ben om 1 uur de volgende dag naar huis gegaan. Wat ik gebruikt heb: een nachthemd ( lekker groot ) voor de bevalling, 1 voor na de tijd na de douche , een joggingbroek, topje, vest en ondergoed voor kleding naar huis, 1 setje kleren voor de baby, 2 mutsjes omdat de ene onder het bloed zat, en omdat de badkamer op de gang zat had ik een badjas mee..
En een flesje 2 in 1 shampoo, douchen is heeerlijk, mar ook zwaar vermoeiend, dus het is even afspoelen en klaar, dus uitgebreide douchespullen heb je niet nodig.
Als je op tijd in het ziekenhuis bent en je weeen nog niet zo heftig zijn is iets om je te vermaken en je teloplader ook wel handig.
En een flesje 2 in 1 shampoo, douchen is heeerlijk, mar ook zwaar vermoeiend, dus het is even afspoelen en klaar, dus uitgebreide douchespullen heb je niet nodig.
Als je op tijd in het ziekenhuis bent en je weeen nog niet zo heftig zijn is iets om je te vermaken en je teloplader ook wel handig.