Vluchtkoffer!

Hoi dames,

Hebben jullie je vluchtkoffer al klaarstaan?
Ben hem vandaag een beetje aan het inpakken en heb echt het gevoel dat ik iets vergeet,iemand nog tips voor dingen die ik mee kan nemen?

Gr Manon

hoi hoi,

ten eerste, vluchtkoffer? vond t wel een leuke benaming.. voor wie vlucht je?haha..

ten tweede, wat wij misten bij de eerste was een speentje voor de kleine man..we moesten een paar dagen blijven en huis was niet echt om de hoek dus we hebben een nieuwe gekocht in de ziekenhuis apotheek (ze mogen van de afdeling niet meer geven)

en verder.. beter te veel dan te weinig mee.. niet waar?

Hmm zijn jullie hem nu al aan het klaar maken?
Wij hadden het er laatst over, wanneer zou nu verstandig zijn (oh moet ik er wel bij vertellen dat ik eind mei ben uitgerekend haha). Welke maat kleertjes moet ik eigenlijk mee nemen voor de kleine meid? Het is onze eerste en we hebben echt geen idee wat te verwachten.

Groetjes

hey!

Ik heb m nog niet klaar staan. Moet met 34 weken... dus ik heb nog 2 weken. Van je kraamzorg krijg je mooi lijstje van wat je er in kunt doen.

* beval kleding
* kleding voor na de bevalling
* ondergoed
* maandverband
* tussendoortjes: liga.... drinken (voor je partner ook handig)
* verzekeringspasje en ponsplaatje
* maxi-cosi
* baby kleertjes mt 50/56
* speen
* fototoestel
* belangrijke rtelefoonnrs
* bevallings plan/wensen
* leesvoer

Heb ook ng niks klaar. 23 maart is mijn laatste
werkdag. Kan ik daarna op mijn gemak gaan kijken wat ik ng nodig heb en mee moet nemen. Zal wel laatste minuut worden.

* toiletspullen
* extra warme sokken
* pantoffels

Maaike er zit geen verschil tussen een poliklinisch of medisch. Behalve wanneer je nu al weet dat je een KS krijgt. In dat laatste geval wordt je langer opgenomen Dus is meer ondergoed etc. nodig.

Terug
Bovenaan