Vluchtkoffer!

Bad- of van die goedkope tee slippers! Lijkt me prettig douchen als je de douche met de andere mensen op zaal moet delen. Kun je die ook meteen gebruiken als pantoffels, zijn zo droog!

Greetz Esz

@ Sjaar
Haha! ja, vluchtkoffer ik heb echt geen idee hoe ik het anders moet noemen :D

Had nog niet aan een speentje gedacht of slippers en pantoffels, zou ik ook een voedingsfles mee moeten nemen of hebben ze dat in het ziekenhuis?

Moet zelf nog 9 weken, maar kan het echt niet wachten alles moet schoon zijn en klaarstaan want stel dat het eerder komt! (het is me eerste)

Mijn tas ziet er al uit alsof ik weken op vakantie ga! haha! maar idd beter teveel als te weinig!

x

hey hey

een lekkere ochtendjas ook wel handig als je de gang over moet om te plassen of iets.

@manon
als je baby fles voeding krijgt dan krijgen ze dat in kleine flesjes van het ziekenhuis ... althans dat was 9 jaar gelee zo ik neem aan dat dat nog steeds zo is eigelijk.. weet iemand dat toevallig?
9 jaar gelee kregen ze ook nog een speen van het ziekenhuis en ik lees net dat dat ook niet meer zo is..
dus wel een goede vraag van jou !

Je hoeft geen maandverband mee te nemen hoor, dat hebben zo ook wel in het ziekenhuis. Ze hebben flesjes in het ziekenhuis dus die hoef je ook niet mee te nemen!

Succes met het inpakken.

Groetjes Anne

Beter te veel dan te weinig inpakken...

maxicosi niet vergeten, anders mag je beeb niet mee naar huis hahaha en moet je man een extra ritje maken....
Kleingeld voor parkeren zou ik ook meenemen is ook wel handig... verder staan hier hele handige dingen.....

Je "vluchtkoffer" moet rond de 36 weken klaarstaan, dus je hebt nog wel even denk ik....

Rustig aan.... en geniet van je zwangerschap, de weken vliegen voorbij

groetjes Anneke (mrt-mamma)

hoiiiii

ik heb ook nog niks klaar,
maar ja ben ook pas 26 mei uitgerekend...
toen ik het topic zag staan, ging ik ook denken, en dacht hmmm moet toch nog een paar dingen halen wat ik nog erin kan stoppen...
haha, heb je altijd laatste moment ga je denken ohhh dat nog en dat nog..
succes met in pakken...

hey,

flesjes krijg je nog steeds vant ziekenhuis.. tenminste.. en jaar geleden in heerenveen wel.. haha.. alleen spenen mogen ze niet meer geven daarzo i.v.m. borstvoeding.. mogen ze geen flesvoeding en dus geen speen promoten.. schijnbaar..
en wat ik hierzo lees.. ochtendjas, pantoffels enz.. die hadden ze in heerenveen fris klaarliggen voor je (en de pantoffels mag je na de tijd nog meeneme na huis ook..haha)

oooh jah.. en ook belangrijk.. k weet niet of je al kinderen hebt? een vluchtkoffer voor de kinders? die van ons gaat na opa en oma.. dus daar heb ik ook een tas voor klaar staan (de tas wel.. inhoud nog nie..)

succes!

Terug
Bovenaan