Vluchtkoffer

Wie heeft hem al klaar staan en wat gaat er bij jullie in?

Ik wil hem maandag klaar maken. Bij mij komt er naast het standaardlijstje een lekkere fles LingoMartin in en er staat straks ten alle tije een akje filet klaar om erin te doen!

heb hem half klaar haha, een deel van mn kleren is nog aan het drogen op de waslijn. maarem ff denken wat heb ik erin...babykleertjes uiteraard. kleren voor mezelf dus een shirt om in te bevallen en kleren voor daarna, wat extra ondergoed en sokken, alvast de papieren mee voor de aangifte, pantoffels, toiletspullen zoiets :) xxx

Ik ben ook bijna klaar met inpakken. Nog wat laatste spulletjes. er zijn ook een paar dingen die er echt pas op het allerlaatst in moeten. Zoals mijn telefoon, papieren van de vk, fototoestel. Ook thijs zijn tas is al een heel eind gevuld.

Hij staat nog niet klaar, wel al eea klaargezet op de babykamer. Wat er zéker ingaat:
- kleertjes voor de kleine, incl mutsjes en sokjes
- voeding (wil Nutrilon Omneo gaan geven en die hebben ze in t zkh niet)
- mn sluitband (ivm bekkenklachten ga ik die na de bevalling aantal weken dragen voor wat meer stabiliteit
- gevulde toilettas met make up, mama vitamines, doucheproducten etc etc enn voor de papa ook eea
- dextro energy tabletten (is t enige dat ik vorige keer kon eten tijdens de bevalling)
- flesjes Extran (tijdens en na de bevalling)
- pak Snickers (voor ná de bevalling)
- sloffen, pyjama's en charmante bh's en onderbroeken (ahum)
- vaseline voor mn lippen
- skisokken (tijdens of na de bevalling kun je hele koude voeten krijgen)
- schoon t-shirt en evt polo voor manlief (zij kunnen óók zweten tijdens een bevalling ;))
- fototoestel en opladers

Ik verblijf na de bevalling in t kraamhotel dus t zal wel een flinke tas worden haha!

Ik heb vorige keer na de bevalling een beschuit met muisjes gekregen en toen pas weer het ontbijt. Ben namelijk om 4.00 's nachts bevallen en had geen behoefte om te eten verder.
wel een goede tip om ook voor papa een deo mee te nemen.
Oh en dan moet ie ook maar spul meenemen voor z'n lenzen bedenk ik me nu.

Ik heb makkelijke kleding voor mezelf, 2 pakjes voor de beeb en mutsje en sokjes natuurlijk.
Papieren voor aangifte en kraamzorg zitten er ook in.
Papieren van Vk en ziekenhuis heb ik standaard in mijn tas bij me

Verder niks bijzonders eigenlijk

Terug
Bovenaan