Vluchtkoffer

Och ja peet, bij mijn eerste had mijngang zijn charmante bril op. Die foto ziet er niet uit. De andere zijn overdag geboren dus toen had hij zijn lezen in. Stond echt veel beter.

Hihi nee, ben daar nog niet mee bezig. Volgende week eerst maar eens de kleertjes wassen. Wil nog teveel doen waarschijnlijk ;-) koffer komt er maar wanneer ng niet verna gedacht

Hihi, ik heb echt een hele hutkoffer (weekendtas)

*kleding twins (3 setjes per kindje)
*mutsjes/sokjes
*jasjes
*schone kleding voor mij
*grote onderbroeken (haha)
*hemd om in te bevallen en warme sokken
*borstel/elastiekje/speltje
*dekentjes voor in de maxicosie
*toiletspullen (douchegel,shampoo,deo,tandpasta etc)
wel allemaal mini's
*Dextro
*blik limonade
*Red Bull voor mijn man
*sultana's
*trouwboekje aangifte kindjes
*fototoestel + oplader
*oplader telefoon + tablet
*boek
*muntgeld parkeren + rolstoel

Verzekeringspapieren etc zitten standaard in handtas.

Dat was het wel zo'n beetje denk ik..... ;-)

Liefs

Ps. bij mij staat ie al een aantal weken in de aanslag. Deze week ff oefenen met de Maxicosies in de auto plaatsen.

Hier ook nog geen tas klaar staan. Of ja de tas wel maar zonder inhoudt...
Hier gaan er
2 babypakjes,
2 rompertjes,
Sokjes,
Jasje,
Ondergoed voor mij,
Shampoo & cremespoeling en borstel enz..,
Joggingbroek& trui voor mij
Papieren vk,
Fototoestel,

Wij gaan poliklinisch bevallen ( althans is de bedoeling) anders had ik ook lenzenspullen voor manlief meegenomen maar als we nu moeten gaan is het ook echt gevorderd en hoop ik toch niet dat hij nog gaat slapen. ;)
Eten en drinken hoeft ook niet, drinken krijg ik in het zh en uit ervaring weet ik dat ik absoluut geen honger en dorst heb tijdens en nà de bevalling.

Wat tips die ik tijdens mijn zwangerschapscursus kreeg:
- perpermuntjes / kauwgum (onze neus werkt nl. erg goed)
- slippers
- tijdschrift / boeken /evt. DVDs
- lippenbalsem

Haha, ik moest erg lachen om het woord vluchtkoffer. Net alsof ik nooit meer thuis wil komen. Die van mij zit vol met wat makkelijke kleding, een oerlelijke, doch degelijke pyjama (mams kan tevreden zijn), babykleertjes, badjas en een lijstje met wat er op het laatste moment in moet. Bril, iPod etc.

Vorig weekend braaf met MaxiCosi's achter in auto geoefend, dus ik ben er wel klaar voor.

Ook kinderwagen (Bugaboo Donkey) is mee geoefend en helaas voor echtgenoot, het ding past er prima in, geen nieuwe auto dus....

Terug
Bovenaan