Vluchttas

Thanks dames! Dat zijn een heel aantal dingen waar ik zelf nog niet aan gedacht had deze keer, maar wel handig zijn. 
De vorige keer had ik ook extra kleding voor m'n partner mee voor een eventuele nacht moeten blijven. Nu hebben we natuurlijk 2 jongens thuis, dus ik ging er eigenlijk vanuit dat m'n partner bij de jongens zou zijn en ik bij de baby. Wellicht toch wel handig om in ieder geval schoon ondergoed en tshirt in te pakken ;-) 
Zelf had ik drie kledingpakketjes voor de baby bedacht. Een meisjessetje, een jongenssetje en één unisex. Het is nog een verrassing wat er uit m'n buik komt zo, haha. 
Bikinitopje, zwembroek en slippers vind ik een goed idee! Die ga ik er ook zeker instoppen. Vorige keer niet gedaan.
 Haha ja eten! Zeker niet vergeten!
Ben benieuwd welke briljante ingevingen jullie nog meer hebben! :)

Vanaf wanneer hebben jullie em klaar staan? Ik ben nu 32+2 maar ben er nog helemaal niet mee bezig 

Oh ja nog een tip tijdens de bevallingscursus.. 
Pakjes appelsap..Uit een rietje drinken gaat makkelijk en geeft je snel even wat energie. 

Ik ben nu 32+6 en ik ben nu langzaamaan dingen aan het verzamelen, maar nog lang niet fanatiek hoor. Morgen laatste dag werken, dan herfstvakantie (werk in het onderwijs) en direct daarna start m'n verlof. Zoooooo aan toe, haha. Dan ga ik de rest van m'n tas wel inpakken ;-) maar toch handig om alvast een beetje voor te bereiden. Zitten weer tips bij waar ik niet (soms opnieuw) heb nagedacht. 
Bedenk er zelf nu nog een: bevalplan! 

Terug
Bovenaan