vocht in voeten en enkels... :(

Hai dames,

Denk dat sommigen van jullie wel herkennen....

Vocht in voeten... NOu wie dat heeft uitgevonden.... pfff

Tintelingen, niet meer lang kunnen staan of lopen.... schoenen knellen....

Heb gisteren extra een paar goede slippers moeten kopen omdat ik bang ben dat mijn schoenen zometeen helemaal niet meer passen....

Dit is echt een minder kwaaltje ;)

Maar voor de rest voel ik me harstikke super...
Kleine beweegt veel, heb in een keer een groeispurt gehad qua buik...
We zitten (bijna) in het laatste trimester...
De meubeltje komen over een paar weken...
Het is super lekker weer....
Verlof zit er ook aan te komen....

Zijn toch wel meer voor's dan na's niet?

fijn weekend, geniet van de zon en tot forumssss

liefs

Gelukkig dat het weer wat koeler gaat worden!!!

Het laatste trimester...help wat gaat het snel! Nu wordt het echt serieus. Maar natuurlijk ook wel weer een heerlijk vooruitzicht!!

ik ben zooooooooo blij dat het weer iets minder word met het weer.
ik heb dus niet alleen vocht in mn voeten, enkels maar ook in mn benen, armen, handen.
met de gyn overlegd en die begon over steunkousen!!!! uhm nou daar zie ik mezelf nog niet zo in lopen hahaaha

maar voor de rest voel ik me goed!

als het morgen maar droog is!! moet de hele dag met allerlei brugklassen op het strand doorbrengen!!!

(heb overigens nog helemaal geen last van vocht vasthouden...)

Ja, ik herken het wel, dikke voeten...
Maar ja, 's avonds lekker met de benen op de bank doet wonderen :).

Mijn buik is de afgelopen 2 weken ineens ook heeeel hard gegroeid, eerst zag je bijna niks en nu kan je er niet meer omheen kijken.
Wel erg leuk!!

Afgelopen zaterdag naar Gelredome geweest (EO Jongerendag). Ik moet zeggen dat zo'n kuipstoeltje echt niet lekker meer zit.... Heb het niet de hele dag volgehouden :-(.
Ik was wel bang dat de baby het niks zou vinden, en bij de opening vond ze het ook te veel herrie volgens mij (begon flink te trappen), maar later deed ze mee op de maat van de muziek, volgens mij vond ze dat wel leuk.
En 's avonds in bed was ze nog even een feestje aan het bouwen, volgens mij miste ze ineens de herrie om haar heen :).

Allemaal een fijne week!!

Liefs

Hahaha cool dat je baby zo reageerde Maritd :D, Dat idee had ik ook met de mijne bij pinkpop. Maar wist nu niet of ie het leuk vond of dat ie schrok....

Ik merk gelijk aan mijn votjes dat het weer wat koeler is...

Begrijp me niet verkeerd, ik ben echt een zonaanbidder.... alleen nu even wat minder.

Ik hoop dat het droog blijft voor jullie Truckerbabe!!

En jah.... Marijke.... steunkousen is niet echt charmant nee.... maar het schijnt te helpen... :S

Ik ga ze ook echt niet dragen hoor hahaha

Liefs

hoi,,
pfff... zeg dat wel wie heeft dat uitgevonden.. hahah...
ik heb ook veel vocht in mijn enkels en voeten.. en dan de linker meer als de rechter.. raar maar waar. ik leg ze zoveel mogelijk hoog en heb in bed het voeteneinde omhoog staan.. dat helpt echt super goed!! verder helpt het om veel te drinken zodat je nieren harder moeten werken en het vocht bij je enkels ook meenemen.. :p
ik draag ook veel slippers want schoenen knellen... gelukkig is het nu zomer en kan dat gewoon.
enne steunkousen.. nou daar wil je niet aan met dit warme weer.. die dingen jeuken (als ik de oudere mensen waar ik werk moet geloven..)
gister opt werk ook grapte een collega of ze mn voeten even in moest zwachtelen..:p haha..

achja het hoort er allemaal bij...

liefs, Christien

Terug
Bovenaan