vocht in voeten en enkels... :(

Hier begint het vocht vasthouden ook. Vooral 's avonds van die aantrekkelijke dikke voeten zonder zichtbare enkels :) Ach ja, als dat de enige kwaal blijft, dan teken ik ervoor!

Inderdaad Christien, gelukkig is t zomer en zijn er slippers, scheelt een hoop ellende!

groetjes

Hoi meiden.

Ik drink per dag 2 liter water, ik heb een anderhalve liter fles waar ik uit drink en ik moet zeggen dat het wel mee valt met dikke enkels en voeten, misschien kan het voor jullie ook helpen.
En wanneer het (makkelijk) kan met de benen omhoog.

Succes dames.
veel liefs
Marloes

Hier ook zo een aanstaande moeder met van die heerlijke varkens poten..hahahh.
En inderdaad je ziet op een gegeven moment je enkels niet eens meer! :(
s Ochtends mijn schoenen aan doen maar dan vooral niet meer uit doen, want dan krijg je ze niet meer aan.

Iedereen snakt naar warm weer, nou van mij mag het zo wel blijven! :)
Veel hoog houden, veel drinken, ik doe het allemaal maar het is s ochtends dan even minder maar daarna,
Ach het hoort erbij, had alleen niet verwacht dat het best gevoelig is, die druk op de enkels zeg maar.
Ach ja, verder mag ik echt niet klagen.
Het gaat super goed! Vandaag precies 28 weken!
Wat vliegt de tijd toch.

Hier ook zo een aanstaande moeder met van die heerlijke varkens poten..hahahh.
En inderdaad je ziet op een gegeven moment je enkels niet eens meer! :(
s Ochtends mijn schoenen aan doen maar dan vooral niet meer uit doen, want dan krijg je ze niet meer aan.

Iedereen snakt naar warm weer, nou van mij mag het zo wel blijven! :)
Veel hoog houden, veel drinken, ik doe het allemaal maar het is s ochtends dan even minder maar daarna,
Ach het hoort erbij, had alleen niet verwacht dat het best gevoelig is, die druk op de enkels zeg maar.
Ach ja, verder mag ik echt niet klagen.
Het gaat super goed! Vandaag precies 28 weken!
Wat vliegt de tijd toch.

He sens, mijn idee, dit is heerlijk zo, heb ook al zn last van warmte opvliegers zeg maar.
En men benen inderdaad, het doet echt pijn.

Gaat inderdaad snel, jeetje jij alweer 28 weken, nog 12 weken meid.
ik nu 26 wk en 2 dagen.

Ja hoor, hier ook! :(
Vocht in de voeten, een collega zij al van het lijken net van die voeten van oude omaatjes..hahah.
En idd de linker dikker als de rechter, heel raar.
Dus maar trouw met de voetjes om hoog (deed ook al van te voren) en veel drinken.

Maar verder weinig zwaaltjes tot zover!
Dus geen klagen!

Hoi allemaal,

Ik heb net als Christien ook meer last van vocht in mijn linker enkel/voet dan in mijn rechtervoet. Nu heb ik gisteren gehoord dat dit heel normaal is omdat je aderen links minder goed ontwikkelt zijn. Deze zullen dus eerder last hebben van de druk van de baby. En mij is aangeraden om nu alvast pantykousjes 70 denier te dragen om spataderen te voorkomen. Hierdoor voorkom je dat al het vocht naar beneden zakt en blijft de doorbloeding beter. Ik denk dat ik hier toch maar mee begin, alles beter dan spataderen en dan als nog aan de steunkousen. Verder voel ik me prima en geniet ik echt van het zwanger zijn.

Terug
Bovenaan